- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

تقدیر سیف از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران

رییس کل بانک مرکزی طی نامه ای به دکتر صالح‌آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات، از تلاش‌های رئیس اداره روابط عمومی و بین الملل این بانک به منظور هم‌اندیشی برای حل مسائل مبتلابه بانک‌ها تشکر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir [1])، دکتر ولی‌الله سیف با ارسال نامه‌ای از زحمات دکتر حسین امامی که به صورت فعالانه در جلسات اتاق فکر شورای اطلاع رسانی و تبلیغات شبکه بانکی و اجرای دستورالعمل‌های یادشده مشارکت فعال داشته قدردانی نمود.

دربخشی از نامه رئیس کل بانک مرکزی آمده است: “… طی سال گذشته، بانک مرکزی با هم‌افزایی شبکه بانکی تلاش گسترده‌ای را در جهت انسجام بخشیدن به فرآیند اطلاع‌رسانی و تبلیغات آغاز کرد و تلاش در جهت تدوین «دستورالعمل شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات نظام بانکی» در ۲ فصل ۱۰ ماده و ۷ تبصره که برای مدیران عامل بانکها ارسال شده است، در جهت تقویت این هم افزایی و استفاده از ظرفیت شبکه بانکی در راستای تنویر اذهان عموم از خدمات بانکها بوده است.
بدین لحاظ، مراتب تشکر و قدرانی این بانک را از تشریک مساعی مدیر روابط عمومی آن بانک اعلام می دارد که با حضورشان در «اتاق فکر» و اجرای دستورالعمل یادشده جهت هم اندیشی برای حل مسائل مبتلابه بانکها مساعدت کردند… ”
بر اساس این گزارش، سایر اعضای شورای اطلاع رسانی و تبلیغات شکه بانکی کشور مدیران روابط عمومی بانکهای صادرات، سپه، اقتصاد نوین و مؤسسه مالی عسکریه هستند که رئیس کل بانک مرکزی از آنها نیز تقدیر نموده است.
این شورا به دنبال سیاستگذاری، هدایت، هماهنگی و ایجاد انسجام در فعالیت‌های اطلاع‌ رسانی و تبلیغاتی نظام بانکی به منظور تنویر افکار عمومی تشکیل شده است و ریاست آن را رئیس کل بانک مرکزی برعهده دارد.

انتهای پیام