بیمه آسیا ۲۵ میلیارد ریال خسارت آتش سوزی انبار بزرگ کارخانه مشهد نخ را پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، دکتر رستمی عضو هیات مدیره و معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی به اتفاق فرامرز خجیر عضو هیئت مدیره و معاون فنی بیمه های اموال و تنی چند از مدیران بیمه آسیا با حضور در جمع هیئت مدیره و کارکنان این کارخانه با اشاره به تداوم خط مشی مشتری مداری در بیمه‌آسیا، گفت: بیمه آسیا در کوتاه ترین زمان ممکن، با اعزام کارشناسان مجرب و بررسی های کارشناسی دقیق، خسارت ۲۵میلیارد ریالی آتش سوزی انبار بزرگ کارخانه مشهد نخ را پرداخت کرد.
معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی بیمه آسیا در ادامه افزود: بیمه آسیا در سال گذشته بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال به زیاندیدگان تحت پوشش خود، خسارت پرداخت کرده است.
عضو هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به فعالیت یکصد شعبه و بیش از ۲۵۰۰ نمایندگی بیمه آسیا در سراسر کشور، بیان داشت: ارائه خدمات مناسب بیمه ای به بیمه گذاران در جهت حمایت و صیانت از سرمایه بیمه گذاران، فرآیندی است که بیمه آسیا در روند پرداخت خسارت به زیاندیدگان در پیش گرفته است.
فرامرز خجیر، عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اموال بیمه آسیا نیز با اشاره به عنوان سال ۱۳۹۱ مبنی بر حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی گفت: محور فعالیت های بیمه آسیا، ارائه خدمات بیمه ای بهینه و مطلوب به بیمه گذاران و جبران خسارات بحق آنان است.
وی افزود: حضور مدیران بیمه آسیا در جمع مدیران و کارگران زحمتکش کارخانه مشهد نخ به عنوان یکی از بیمه گذاران قدیمی و خوش‌سابقه بیمه آسیا، بیانگر توجه جدی و حرکت در جهت تحقق حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است.
معاون فنی بیمه های اموال بیمه آسیا با اشاره به اینکه ضریب نفوذ صنعت بیمه کشور ۵/۱ درصد است، اظهار داشت: صنعت بیمه کشور در سال ۱۳۹۰، بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده است که سهم بیمه آسیا ۱۰ هزار میلیارد ریال بوده است.
همچنین مهدی بادامچی مدیر مالی گروه صنعتی شادیلون با تاکید بر اینکه بیمه آسیا به طور صحیح به تعهداتش عمل کرده است، گفت: ارتقاء و افزایش دانش بیمه ای مردم، آنان را در برابر حوادث احتمالی مصون می دارد.وی با تصریح اینکه به پشتوانه بیمه آسیا از تعطیلی کارخانه و بیکاری کارگران جلوگیری شده بیان داشت: بیمه هزینه نیست، بلکه یک نوع سرمایه گذاری است که به پشتوانه آن، صنعت کشور در مسیر رشد و توسعه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=582
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه آسیا خسارت ۲۵ میلیارد ریالی را پرداخت؛ نقدی
بیمه آسیا خسارت ۲۵ میلیارد ریالی را پرداخت؛ نقدی
بیمه آسیا خسارت ۲۵ میلیارد ریالی را پرداخت؛ نقدی
بیمه آسیا خسارت ۲۵ میلیارد ریالی را پرداخت؛ نقدی
بیمه آسیا خسارت ۲۵ میلیارد ریالی را پرداخت؛ نقدی