در مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و تعدادی از مدیران عاملان شرکت‌های بیمه، دیه دو مصدوم تصادفی پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس به نقل از توانا، صبح امروز با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های بیمه، دیه دو مصدوم تصادفات پرداخت شد.
در ابتدای این مراسم، دیه یک راکب موتورسیکلت به نام سیدمحمد معصوم‌زاده که در سال ۸۹ با یک خودروی سواری تصادف کرده بود و راننده مقصر حادثه متواری شده بود، توسط رئیس کل بیمه مرکزی پرداخت شد.
با توجه به اینکه این جوان شانزده‌ ساله بینایی خود را به طور کامل بر اثر این حادثه از دست داده بود، ۲۰۷ میلیون تومان به وی پرداخت شد.
سیدمحمد کریمی در ادامه این مراسم خطاب به موتورسواران گفت: متأسفانه این جوان به عنوان سرمایه جامعه از کار افتاده است ولی اگر از کلاه ایمنی استفاده می‌کرد، حادثه برای او خسارت کمتری ایجاد می‌کرد.
وی ادامه داد: توصیه من به موتورسیکلت‌سواران این است که از کلاه ایمنی استفاده کرده و حتماً بیمه‌نامه شخص ثالث خریداری کنند.
وی با بیان اینکه براساس قانون ۱۰ درصد حق بیمه شخص ثالث برای درمان مصدومان حوادث رانندگی به وزارت بهداشت پرداخت می‌شود، گفت: بنابراین اگر حادثه تصادفی رخ داد، دلیلی برای فرار مقصر حادثه حتی اگر بیمه نداشته باشد هم وجود ندارد و بیمارستان‌ها بدون هزینه، مصدوم تصادفی را پذیرش می‌کنند.
وی ادامه داد: با توجه به بالا بودن خسارت‌ها در رشته شخص ثالث، ضریب خسارت در این رشته حدود ۱۰۰ درصد است و شرکت‌های بیمه از این رشته بیمه‌ای سودی نمی‌برند.
همچنین در ادامه این مراسم، پرداخت خسارت مصدوم تصادف دیگری به نام حسن پیرزاده به مبلغ ۲۳۶ میلیون تومان پرداخت شد. این فرد موتورسوار که ابتدای سال گذشته با خودرو از روبه‌رو تصادف کرده، ۴۱ ساله و دارای ۲ فرزند است و بر اثر این حادثه به طور کامل فلج شده و مشکلات عصبی نیز دارد.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=5205
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پرداخت ۴۴۳ میلیون تومان دیه به دو مصدوم تصادفی
پرداخت ۴۴۳ میلیون تومان دیه به دو مصدوم تصادفی
پرداخت ۴۴۳ میلیون تومان دیه به دو مصدوم تصادفی
پرداخت ۴۴۳ میلیون تومان دیه به دو مصدوم تصادفی
پرداخت ۴۴۳ میلیون تومان دیه به دو مصدوم تصادفی