- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بازی‌سازان رایانه‌ای وام کم بهره می‌گیرند

مدیر واحد تولید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: از این پس بنیاد با تخصیص وام بانکی با سود پایین از بازی‌های رایانه‌ای حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir [1])، مهرداد آشتیانی، مدیر واحد تولید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به تغییر فرایند حمایتی این بنیاد در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: بازی‌های رایانه‌ای «باغ وحش من» از تولیدات رویاگران نرم‌افزار و «آریو» از تولیدات رساناافزار شریف از پروژه‌های مشارکتی باقی مانده از سال گذشته بودند که با حضور ناظر مستقیم بنیاد بر روند اجرای پروژه‌ها مورد حمایت بنیاد قرار می‌گیرند.
وی افزود: از این پس بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای با تخصیص وام بانکی با سود پایین از بازی‌های رایانه‌ای حمایت می‌کند.
مدیر واحد تولید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تصریح کرد: در سیاست‌گذاری جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌ها از فرم مشارکتی که در گذشته وجود داشت، خارج و به شکل تخصیص وام بانکی با سود کم به تولیدکنندگان تغییر می‌کند.
مدیر واحد تولید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، به نحوه اجرای فرایند حمایتی از تولیدات داخلی اشاره کرد و گفت: پس از رتبه‌بندی و بر اساس شاخصه‌های طرحی که شرکت متقاضی حمایت به بنیاد ارائه می‌کند، مبلغی به عنوان وام برای متقاضی تعیین می‌شود.
آشتیانی اظهار کرد: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این زمینه هماهنگی‌های لازم را با بانک انجام داده تا وام درخواستی شرکت‌های بازی‌ساز با بهره پایین به شرکت‌ها تخصیص داده شود و بازی‌سازان پس از اتمام پروژه و گذراندن زمان استراحت، وام دریافتی را به بانک بازپس خواهند داد.

انتهای پیام