- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

نسل جدید پایانه‌های فروش متصل به حساب‌های بانک آینده

در راستای برنامه‌ریزی هوشمندانه و پیشروی بانک آینده در زمینه ارائه محصولات و خدمات نوین در حوزه بانکداری الکترونیکی، نسل جدید پایانه‌های فروش موبایلی، متصل به حساب‌های بانک آینده، آماده واگذاری به پذیرندگان محترم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir [1]‬)، این پایانه‌های فروش با بهره‌گیری از آخرین فنآوری‌های روز دنیا، امکانات منحصر به‌فردی را در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌دهد که از آن جمله می‌توان به ویژگی‌های زیر اشاره داشت:

– سیار بودن با قابلیت «GPRS» (استفاده از سیم‌کارت برای برقراری ارتباط).

– این محصول، نخستین پایانه فروش موجود در بازار است که دارای صفحه نمایش لمسی و رنگی ۳.۵ اینچی با قابلیت نمایش ۲۶۲,۰۰۰ رنگ می‌باشد؛ ضمن آن‌که این دستگاه قابلیت نمایش فیلم را نیز دارا است.

– دارای قابلیت «NFC» برای استفاده از کارت‌های غیرتماسی که امکان استفاده از کارت‌های شهروندی را فراهم می‌کند.

– دارای بارکدخوان و دوربین داخلی، به‌منظور اسکن و پرداخت قبوض.

استفاده از این خدمت جدید بانکی، با توجه به اهمیت مواردی هم‌چون: مدیریت زمان، تسریع و افزایش دقت در انجام عملیات بانکی، پرداخت انواع قبوض، کاهش ترافیک و … از جمله ضرورت‌های زندگی امروز به‌شمار می‌رود.

شایان ذکر است؛ صاحبان مشاغل و کسب ‌و‌کار برای اطلاع از نحوه واگذاری این دستگاه‌‌ که به‌صورت سیار نیز قابل استفاده است، می‌توانند به شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک (۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱) تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام