طلوع تعداد کاربران ثبت شده در کیف پول جیرینگ را بیش از ۳۴ میلیون نفر و تعداد استفاده کنندگان از آن را ۱۱ میلیون نفر اعلام کرد

تمام مقدمات لازم برای اجرایی شدن کیف پول الکترونیک جیرینگ آماده شده است و به محض صدور مجوزهای لازم از سوی بانک مرکزی این طرح عملیاتی می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، علیرضا طلوع مدیرعامل شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) در نشستی خبری، ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به عدم راه‌اندازی سامانه سپاس، مجوز کیف پول همراه هم صادر نشده است. با این وجود این شرکت سرمایه‌گذاری کلانی در این عرصه کرده تا بتواند محصولی باکیفیت در اختیار مردم قرار دهد.

طلوع با اشاره به برنامه بانک مرکزی برای دریافت کارمزد از دارندگان پایانه های فروشگاهی گفت: با توجه به انتقال خریدهای خرد به سمت خریدهای نقدی، توسعه کیف پول الکترونیکی به عنوان یک نیاز جدی مطرح می شود.

وی افزود: بارها عنوان شده است که کارمزدی کردن تراکنش‌های بانکی باید پس از راه‌اندازی کیف پول همراه انجام شود تا مردم راه‌کار مناسبی برای خریدهای خود داشته باشند.

مدیرعامل شرکت پرداخت اول کیش گفت: بین ۶۰ تا ۷۰ درصد تراکنش‌های بانکی در حوزه تلفن همراه توسط جیرینگ انجام می شود. اما بر اساس آمارها بیشترین پرداخت‌های این بخش، به صورت خرد است و بیشتر برای خرید شارژ سیم کارت تلفن همراه که بیشتر بین ۲۵۰۰ تومان تا ۳۰۰۰ هزار تومان است صورت می گیرد.

طلوع تعداد کاربران ثبت شده در کیف پول جیرینگ را بیش از ۳۴ میلیون نفر و تعداد استفاده کنندگان از آن را ۱۱ میلیون نفر اعلام کرد و گفت:‌ برنامه ‌بعدی جیرینگ تمرکز بر ارائه خدمات خرید اینترنتی و توسعه سرویس مارکت است و در نظر داریم امکانی فراهم کنیم که خریدها از طریق فروشگاه‌های اینترنتی، با استفاده از تلفن همراه امکان پذیر شود.

 

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=47739
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کیف پول جیرینگ در انتظار مجوز بانک مرکزی
کیف پول جیرینگ در انتظار مجوز بانک مرکزی
کیف پول جیرینگ در انتظار مجوز بانک مرکزی
کیف پول جیرینگ در انتظار مجوز بانک مرکزی
کیف پول جیرینگ در انتظار مجوز بانک مرکزی