- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

آغاز ارائه خدمات لیزینگ خودرو در شرکت لیزینگ اقتصادنوین

با هدف توسعه و متنوع‌سازی محصولات و خدمات و در راستای مشارکت در بازسازی و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل درون و برون‌شهری و حمایت از صنعت خودروسازی کشور، شرکت لیزینگ اقتصاد نوین، لیزینگ انواع خودروهای سبک و سنگین را آغاز کرد.

به گزارش پول پرس، در حال حاضر لیزینگ انواع کامیون‌های اسکانیا، اتوبوس‌های شهاب خودرو و سواری‌های هیوندایی در این شرکت آغاز شده و در مرحله بعد مینی‌بوس هوراند خودرو دیزل، ون مانیز موتور، مینی‌بوس و کشنده ایران خودرو دیزل، کشنده سایپا دیزل، اتوبوس سپهر دیزل و انواع سواری‌های شرکت جیلیران نیز که در مرحله انعقاد قرارداد برای تامین انواع خودروهای سواری و سنگین است، به آنها اضافه خواهد شد.

در همین راستا و بر اساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای که بین بانک اقتصادنوین، سازمان راهداری و جاده‌ای کشور و شرکت لیزینگ اقتصادنوین منعقد گردید، موضوع فرآیند تامین منابع و اعطای تسهیلات برای نوسازی و بازسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور نیز نهائی گردید و در اولین مرحله لیزینگ پنجاه دستگاه اتوبوس برون‌شهری و ۷۶ دستگاه انواع کامیون در مرحله اجرایی شدن می‌باشد.

رویکرد محوری حضور بانک اقتصادنوین و شرکت لیزینگ متعلق به آن در اجرای این طرح، علاوه بر متنوع‌سازی خدمات و محصولات، مشارکت و تحقق اهداف توسعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی است که در برنامه‌های عملیاتی بانک اقتصادنوین پیش‌بینی وبر روی آن تاکید شده است.

کاهش آلودگی هوا، بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی، حمایت از صنایع خودروسازی از جمله دستاوردهای مهم این طرح است که تحت عنوان لیزینگ سبز برای نخستین بار از سوی شرکت لیزینگ اقتصادنوین طراحی و با همکاری سازمان‌های ذی‌ربط به مرحله اجرا در آمده است.

شرکت لیزینگ اقتصادنوین علاوه بر لیزینگ انواع خودروهای سبک و سنگین، در زمینه لیزینگ ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، لوازم کار، خرید دفاتر کار اداری، تجهیزات بیمارستانی، تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی و فن‌آوری اطلاعات، ماشین‌آلات و تجهیزات صنایع غذایی، آشامیدنی و بسته‌بندی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی و تجهیزات مرتبط با صنایع وابسته به ساختمان، راه و ابنیه نیز فعالیت می‌نماید.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت شرکت لیزینگ اقتصادنوین به آدرس اینترنتی www.enleasing.com [1] مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است شرکت لیزینگ اقتصادنوین از جمله شرکت‌های تحت پوشش بانک اقتصادنوین به شمار می‌رود که در حوزه‌های مختلف لیزینگ خدمات متنوع ارایه می‌کند.

انتهای پیام