عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از مجوز مجلس برای انتشار چک پول به دولت خبر داد و گفت: دولت نیز مکلف شد در قبال انتشار چک پول معادل آن را اسکناس و مسکوک مسدود کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس،  جعفر قادری با اعلام این خبر افزود: بازکردن حساب بانکی برای دستگاه های اجرایی منوط به مجوز خزانه و بانک مرکزی شد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه براساس قانون سیاست های اصل ۴۴، واگذاری سهام به شرکت های غیر دولتی تا سقف ۴۰ درصد است گفت: در بودجه ۹۲ مصوب شد که دولت اجازه ندارد بیش از ۴۰ درصد سهام یک نهاد را واگذار به هر شیوه ای به نهاد عمومی غیر دولتی واگذار کند.
این نماینده مردم در مجلس در بخش دیگری از اظهاراتش در خصوص اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: مدت اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده اواسط سال ۹۲ به اتمام می رسد که دولت می بایست تا پایان مدت اجرای آزمایشی این قانون، یک قانون دائمی برای آن در نظر بگیرد که مدت اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده تا پایان سال ۹۲ تمدید شد و دولت نیز مکلف شد این قانون آزمایشی را اصلاح کند و در قالب لایحه به منظور تدوین یک قانون دائمی به مجلس ارائه کند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=3917
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مجوز انتشار چک پول صادر شد
مجوز انتشار چک پول صادر شد
مجوز انتشار چک پول صادر شد
مجوز انتشار چک پول صادر شد
مجوز انتشار چک پول صادر شد