رییس شعبه اول دادگاه انقلاب گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی، پرونده ۴۶ متهم بانک صادرات برای رسیدگی به این شعبه ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس به نقل از ایسنا ،قاضی ناصر سراج درباره ادامه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی گفت: با برگزاری جلسات متوالی به پرونده فساد بزرگ مالی، حکم صادر شد که با اعتراض برخی محکومان، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و در نهایت حکم اعدام چهار نفر از محکومان از جمله مه‌آفرید امیرخسروی تایید شد.

وی افزود: طبق روال قانونی پس از تایید حکم در دیوان عالی کشور، دادسرای عمومی و انقلاب تهران مسوول اجرای احکام پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی است.

سراج همچنین یادآور شد: در ادامه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی، پرونده ۴۶ متهم بانک صادرات برای رسیدگی به شعبه اول دادگاه انقلاب فرستاده شده است.

قاضی سراج که از سوی رییس قوه قضاییه به عنوان قاضی رسیدگی کننده به پرونده مهدی هاشمی نیز تعیین شده است، در مورد تعیین وقت رسیدگی به این پرونده به ایسنا گفت: تا روز برگزاری دادگاه در این باره حرفی نمی‌زنم و هر موقع که وقتی برای رسیدگی تعیین شود از طریق روابط عمومی قوه قضاییه موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پیش از این عباس جعفری‌ دولت‌آبادی دادستان تهران اعلام کرد: در پرونده فساد بزرگ مالی، در مجموع ۲۳ کیفرخواست صادر شد که ۱۱ مورد آن در دادگاه رسیدگی شد و آخرین کیفرخواست در مورد پرونده بانک صادرات با ۴۶ متهم است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=2536
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پرونده ۴۶ متهم بانک صادرات دردادگاه
پرونده ۴۶ متهم بانک صادرات دردادگاه
پرونده ۴۶ متهم بانک صادرات دردادگاه
پرونده ۴۶ متهم بانک صادرات دردادگاه
پرونده ۴۶ متهم بانک صادرات دردادگاه