- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

مسئولیت خانواده شهدا در ادامه مسیر انقلاب اسلامی خطیر و تعیین‌کننده است

به گزارش اخبارپول، علی استادهاشمی به مناسبت روز گرامیداشت شهدا، روزگذشته با حضور در منزل شهید با خانواده شهید دفاع مقدس دیدار و به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرد.

رییس کل بیمه مرکزی در این دیدار با اشاره به جایگاه رفیع شهادت در آیات و روایات و ذکر آن در کلام بزرگان دین و قهرمانان ملی از جمله _سردار دلها_ شهید سلیمانی تاکید کرد: همه ما باید قدردان شهدا و شکر گذار فضای شهادت گونه جامعه باشیم و تلاش کنیم تا در امتداد مسیری که شهدا پیمودند در خدمت خالصانه به جامعه و در مسیر اعتلای کشور گام برداریم.

استادهاشمی با بیان این مطلب که دیدار با یادگاران شهدا در چارچوب قوانین و مقررات اداری نمی گنجد، و حضور فرزند شهید در نهادناظر بیمه را سبب افتخار این صنعت دانست و گفت: مسوولیت شما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا سنگین تر وخطیرتر از سایرین است چرا که نسل جوان که باید حافظ نظام و انقلاب باشند از کلام و منش شما فرزندان شهدا الگو می گیرند.

وی خاطر نشان کرد: شهادت تنها محصور و محدود به زمان گذشته و دوران جنگ و دفاع مقدس نیست بلکه در شرایط کنونی نیز در باغ شهادت طلبی و جهاد در راه خدا به روی مشتاقان، گشوده است.

شایان ذکر است که رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه در این ملاقات با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید والامقام قدردانی کردند.