- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

پذیره نویسی صندوق نیکوکاری پرسپولیس شنبه آینده آغاز می‌شود

پذیره نویسی صندوق نیکوکاری باشگاه پرسپولیس از روز شنبه، ۱۴ دی ماه در شعب بانک رسالت و کارگزاری سهم آشنا آغاز می شود.

به گزارش پول پرس به نقل از تسنیم، مدیر صندوق نیکوکاری باشگاه پرسپولیس با بیان این خبر گفت: پذیره نویسی واحدهای صندوق نیکوکاری پرسپولیس با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و همزمان با پنجاهمین سالگرد فعالیت این باشگاه انجام می شود.
شهریار شهمیری ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، منافع حاصل از این صندوق جهت تقویت تیم‌های پایه، تکمیل و تجهیز آکادمی فوتبال پرسپولیس و احیای پیشکسوتان تخصیص می یابد.
مدیرعامل کارگزاری سهم آشنا با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری‌ در صندوق نیکوکاری باشگاه پرسپولیس به سه حالت انجام می‌شود، ابراز داشت: یک حالت این است که سرمایه گذاران واحدهای صندوق در زمان خرید، اصل سرمایه و سود آن را در اختیار باشگاه قرار دهند.
مدیر صندوق نیکوکاری پرسپولیس افزود: در حالت دوم ، اصل پول را در اختیار صندوق قرار داده و سود آن به باشگاه اختصاص می یابد و در حالت سوم سرمایه‌گذاران با خرید واحدها، ضمن دریافت اصل و بخشی از سود، مازاد آن را در اختیار باشگاه قرار می دهند.
وی در خصوص ارکان این صندوق ابراز داشت: کارگزاری سهم آشنا مدیر و موسس صندوق؛ باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس مدیر اجرا؛ بانک قرض‌الحسنه رسالت مدیر ثبت؛ بانک ایران زمین ضامن نقد شوندگی؛ حسابرسی متین خردمند حسابرس و مشاور سرمایه‌گذاری نیکی گستر متولی صندوق است.
انتهای پیام