بر اساس نتایج طرح پژوهشکده بیمه، مشتریان صنعت بیمه بیشترین رضایت را از رشته باربری و کمترین سطح رضایت را از رشته شخص ثالث داشتهاند و مشتریان استان تهران بیشترین رضایت را از این خدمات دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، طبق نتایج به دست آمده از پژوهش سنجش رضایت مشتریان بیمه که توسط پژوهشکده بیمه در ۱۰ رشته بیمهای در معرض اظهار نظر مشتریان قرار گرفت به ترتیب رشتههای بیمهای باربری، مهندسی، آتشسوزی، عمر، حوادث، درمان، مسئولیت، بیمه بدنه اتومبیل، شخص ثالث و سایر رشتههای بیمه ارزیابی شد و به ترتیب رشتههای باربری، مهندسی و آتشسوزی در بالاترین سطح و رشته شخص ثالث و سایر رشتهها در پایینترین سطح رضایتمندی مشتریان قرار گرفتند.
همچنین این پژوهش در ده استان کشور انجام شد و نتایج نشان داد رضایت مشتریان از خدمات شرکتهای بیمهای در استانهای تهران، خراسان رضوی و گیلان در بالاترین سطح و در استان فارس در کمترین سطح قرار دارد.
این گزارش میافزاید: پژوهشکده بیمه همزمان با اجرای طرح سنجش رضایت مشتریان صنعت بیمه، طرح رتبهبندی شرکتهای بیمه کشور را نیز در دست اجرا دارد که مراحل پایانی خود را سپری میکند و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام