- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد بیمه دانا و آموزش و پرورش استان بوشهر

به گزارش اخبارپول، در این نشست تخصصی، احمدجوادی پور قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا طی سخنانی، ضمن ابراز خرسندی از تمدید دوباره‌ی قرارداد این شرکت با آموزش و پرورش، ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به قشر فرهیخته فرهنگیان را افتخار بزرگی برای بیمه دانا عنوان و تاکید کرد: فرهنگیان نقش مهمی در رشد و بالندگی آینده‌سازان میهن اسلامیان عهده‌دار هستند، لذا همکاری و خدمت‌رسانی به ایشان، علاوه بر ایفای رسالت مهم اجتماعی، باعث افتخار و سربلندی این شرکت در صنعت بیمه است.

ایشان همچنین ضمن قدردانی از همکاران شعبه بوشهر بیمه دانا، تداوم خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان استان بوشهر را خواستار شد.

در این جلسه، محسن رضایی رییس شعبه بوشهر و بهادر بهزادی رئیس شعبه عسلویه بیمه دانا نیز به طور جداگانه، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های شعب تحت سرپرستی خود ارائه و استمرارِ خدمات‌دهی مطلوب به فرهنگیان استان را مورد تاکید قرار دادند.

در ادامه این جلسه پس از قدردانی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از خدمات ارزنده بیمه دانا به فرهنگیان این استان، رییس اداره تعاون آموزش و پروش استان بوشهر و نیز چند تن از کارشناسان درخصوص راهکارهای توسعه خدمات بیمه‌ای فرهنگیان به بحث و تبادل نظر پرداختند.