تندیس دهمین اجلاس سراسری «رضایت‌مندی مشتری» با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت‌پذیر و مشتری‌مدار به بانک سینا اعطا شد.

به گزارش اخبارپول، دهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت‌پذیر و مشتری‌مدار با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولان شرکت‌ها و کارآفرینان فعّال حوزه‌های تولیدی و خدماتی کشور، برگزار شد.

بانک سینا بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته هیئت داوران، در حوزه مهارت‌های ارتباطی و تعامل شایسته با مشتریان، موفّق به دریافت لوح تقدیر و تندیس این اجلاس شد.

بانک سینا در یک سال گذشته در حوزه CRM و ارتباط با مشتریان تلاش کرده است تا با بهره‌گیری از دانش روز و رعایت استانداردهای پاسخگویی به مشتریان، رضایتمندی مشتریان خود از پاسخگویی شبانه‌روزی به سؤالات آن‌ها را افزایش دهد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=232079
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نشان «رضایتمندی مشتری» به بانک سینا رسید
نشان «رضایتمندی مشتری» به بانک سینا رسید
نشان «رضایتمندی مشتری» به بانک سینا رسید
نشان «رضایتمندی مشتری» به بانک سینا رسید
نشان «رضایتمندی مشتری» به بانک سینا رسید
نشان «رضایتمندی مشتری» به بانک سینا رسید