کد خبر: 230858
چهارشنبه 5 مهر 1402 - 9:41
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام کرد: تقویت در حوزه بازاریابی از مهمترین برنامه ها و ماموریت های سرپرست معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی است.
به گزارش اخبارپول، سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه معارفه کریم میرزاخانی سرپرست معاونت مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی که به میزبانی رحمان پور مدیر امور استان ها و شعب برگزار شد اظهار کرد: بانک رشد مناسبی در تجهیز و تخصیص منابع از طریق ارائه خدمات بهینه و جذب مشتریان رقم زده که این امر بیانگر تلاش و همدلی کارکنان صف و ستاد است.
رئیس هیات مدیره بانک اظهار کرد: بانک توسعه تعاون می تواند با داشتن حدود ۴۵۰ شعبه با هماهنگی، تلاش و انسجام همکاران صف و ستادی در اجرای راهبردها ، دستیابی به اهداف و تحقق مناسب شاخصهای عملکردی به ویژه در زمینه تجهیز منابع، تخصیص مصارف نقش اساسی را ایفا کند و چنانچه شعبه ای در تحقق شاخص ها و اهداف سطح مورد انتظار را برآورده نسازد، واحدهای متولی با راهبری، همراهی و ارائه راهکارها و ابزار مناسب عملکرد شعبه را به سطح قابل قبول برسانند.
وی در ادامه افزود: سیستم بانکی به عنوان مهمترین عامل خلق پول و دارای قابلیت و مکانیزم ضریب فزاینده پولی بایستی به گونهای عمل کند که نقدینگی و تسهیلات به صورت هدفمند مدیریت گردد تا طبق منویات مقام معظم رهبری در مهار تورم و رشد تولید که به عنوان شعار سال ابلاغ شده است نقش سازنده و تاثیرگذاری در جامعه و اقتصاد ایفا کنند.
فتاحی با اشاره به سوابق مدیریتی کریم میرزاخانی در واحد های ستادی و شعب ابراز امیدواری کرد با اجرای سیاستگذاری صحیح اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار در نقش آفرینی همکاران شعب برای پیشبرد اهداف بانک در حوزه مشتریان دست آوردهای بزرگی حاصل گردد.
کریم میرزاخانی سرپرست معاون مدیر عامل در امور استان ها و بازاریابی ضمن ارائه اهداف و برنامه های خود گفت: با اعتماد و احترام متقابل و مراقبت به صورت تیمی می توان کارهای بزرگی خلق کرد.
سرپرست معاون مدیر عامل در امور استان ها افزود: بانک توسعه تعاون در مرز دو زیست بوم بخش مردمی تعاون کشور و صنعت بانکداری قرار گرفته و به نوعی بازیگر اصلی این فضای مشترک است و یکی از اهداف اخذ تایید اجتماعی است تا منجر به ارزش آوری صورت گیرد.
در حوزه امور استان ها اتفاقات خوبی افتاده اما در امور مشتریان و توسعه بازار باید نگاهی متفاوت به بازاریابی داشته باشیم همان طورکه مخاطبین، اهداف و چشم اندازهای آن ها متفاوت است و برای مشتریان مروج، مشتریان ناراضی و بهره وری برنامه هایی را داریم تا بتوان با بهره گیری از الگوی علمی پیش برویم.
میرزاخانی افزود : در حوزه امور استان ها و شعب با تلاش صیاد رحمان پور و همکارانش پیشرفت های خوبی حاصل شده اما باید در حوزه امور مشتریان و توسعه بازار با تلاش بیشتر و نگاهی متفاوت ، بانک را در رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده یاری کرد.
گفتی است صیاد رحمان پور مدیر امور استان ها و شعب ،حسین سرین رئیس اداره کل پژوهش ، حسن عاشقی رئیس اداره کل آموزش، یونس کلانتری رئیس اداره امور مشتریان و توسعه بازار، علی وفایی مدیر شعب استان تهران و روسا و معاونین امور استان ها و شعب و امور مشتریان و بازاریابی نیز در این جلسه حضور داشتند.