بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در هشتمین همایش مالی اسلامی، صنعت بیمه را تسهیل گر سرمایه گذاری های نوآورانه و جسورانه دانست.

به‌ گزارش اخبارپول، علی بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در پانل تخصصی “نقش بازارهای پول، سرمایه و بیمه در تامین مالی دانش بنیان” از صنعت بیمه به عنوان مکمل چرخه ایده تا محصول از طریق توسعه شرکت های دانش بنیان یاد کرد و گفت: شرکت های بیمه با طراحی بیمه نامه های نوین برای حمایت از سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان در واقع تسهیل گر و حامی جوانان برای تجاری سازی ایده های خود هستند.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی افزود: صنعت بیمه با دو رویکرد “سرمایه گذاری برای جذب ایده های نوین و فناورانه در حوزه بیمه” و “تسهیل گری سرمایه گذاری صنایع دانش بنیان”، تسهیل توسعه فناوری به خصوص در صنعت بیمه را در رأس مأموریت های خود قرار داده است.

بنیادی نائینی همچنین با معرفی محصولات بیمه ای کاربردی و حمایت صنعت بیمه از شرکت های دانش بنیان گفت: ما می‌توانیم با ارائه بیمه نامه های کیفیت محصولات شرکت های دانش بنیان، بیمه مسئولیت محصولات جدید، بیمه محصولات دیجیتال و بیمه های پارامتریک و اوراق بهادار، خدمات مناسبی در راستای کاهش دغدغه های جوانان در راه تبدیل ایده به محصول کمک شایانی کند.

وی در پایان، وظیفه اصلی صنعت بیمه را مدیریت ریسک دانست و گفت: ما آماده حمایت از ریسک های سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها با مکانیزم های بیمه ای هستیم.

گفتنی است، هشتمین همایش مالی اسلامی به همت انجمن مالی اسلامی ایران با محور نوآوری های مالی اسلامی در تامین مالی دانش بنیان و کارآفرینی با حضور زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دهقانی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، صالح آبادی، شاپور محمدی و تعدادی از اساتید و مسئولین نهادهای مالی و بانکی در باشگاه بانک مرکزی برگزار شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=215913
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد شرکت‌های دانش‌بنیان زیر چتر حمایتی صنعت بیمه
رشد شرکت‌های دانش‌بنیان زیر چتر حمایتی صنعت بیمه
رشد شرکت‌های دانش‌بنیان زیر چتر حمایتی صنعت بیمه
رشد شرکت‌های دانش‌بنیان زیر چتر حمایتی صنعت بیمه
رشد شرکت‌های دانش‌بنیان زیر چتر حمایتی صنعت بیمه