شاخص کل بورس دقایقی قبل با افزایش ۷۰۰ واحدی بر فراز قله ۸۴ هزار واحد ایستاد و بازدهی کل بورس به ۷۱۹ درصد رسیده است.

به گزارش پول پرس به نقل از فارس، دقایقی قبل شاخص کل بورس با افزایش ۷۰۰ واحدی برای اولین بار بر فراز قله ۸۴ هزار واحد ایستاد و به بازدهی ۱۱۹ درصد از ابتدای سال جاری تاکنون رسیده است.
در معاملات امروز هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس ۱۶۱ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان ۱۱۷ واحد، پالایش نفت بندرعباس با ۱۱۴ واحد، مخابرات ایران، چادرملو، سرمایه‌گذاری غدیر، فولاد مبارکه و بانک تجارت و سیمان فارس خوزستان بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.
به غیر از بانک تجارت، بانک‌های پاسارگاد، صادرات، ملت، سینا و پارسیان تأثیر منفی بر شاخص داشته‌اند.
در گروه خودرو و ساخت قطعات ایران خودرو، گروه بهمن، سایپا برترین تقاضای بازار را به خود اختصاص دادند و به دنبال آن مخابرات ایران، سرمایه‌گذاری غدیر، گسترش نفت و گاز پارسیان، پارس خودرو، پالایش نفت بندرعباس و گروه مدیریتی سرمایه‌گذاری امید برترین تقاضای بازار را دارند.
در بازار فرابورس نیز شاخص با تأثیر مثبت پالایش نفت تهران، ذوب‌ آهن اصفهان، پتروشیمی جم، تأمین مواد اولیه صبانورد و پالایش نفت شیراز افزایش ۶ واحدی را تجربه کرد و به رقم ۸۶۲ واحد رسید.
در این بازار ذوب آْهن اصفهان، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، همکاران سیستم، لیزینگ ایران، بیمه سامان، مهندسی صنعتی روان‌ فناور و گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان برترین تقاضای بازار را دارند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=21583
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک تجارت همچنان پیشتاز بورس است
بانک تجارت همچنان پیشتاز بورس است
بانک تجارت همچنان پیشتاز بورس است
بانک تجارت همچنان پیشتاز بورس است
بانک تجارت همچنان پیشتاز بورس است