معاون سابق سازمان خصوصی سازی و مسئول قیمت گذاری شرکتها نسبت به نظر وزیر ورزش در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس انتقاد کرد و گفت: برای واگذاری باید اعتقاد به خصوصی سازی داشته باشیم در حالی که در حال حاضر اعتقادی به واگذاری وجود ندارد.

به گزارش پول پرس به نقل از ایسنا، اسماعیل غلامی درباره نظر وزیر جدید ورزش در خصوص واگذاری سهام سرخابی ها گفت:اگر بخواهیم خصوصی سازی موفقی در کشور انجام شود باید اعتقاد به خصوصی سازی وجود داشته باشد،این در حالی است که در شرایط فعلی اعتقادی به واگذاری وجود ندارد.

وی افزود:برای واگذاری باید اعتقاد به خصوصی سازی داشته باشیم در حالی که در حال حاضر اعتقادی به واگذاری ها نیست.

معاون سابق سازمان خصوصی سازی عنوان کرد:برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس سال ها وقت و هزینه صرف شده است به طوری که اساسنامه شرکتها تغییر کرده و صورتهای مالی اصلاح شده است و اگر راست می گویند صورتهای مالی صحیحی از این دو باشگاه ارائه دهند و اگر این دو باشگاه شفاف است حسابهای این دو شرکت را شفاف کنند.

غلامی با تاکید بر اینکه باشگاه استقلال و پرسپولیس باید واگذار شوند،تصریح کرد:تا زمانی که افکار دولتی حاکم باشد دور خودمان می چرخیم این در حالی است که راه نجات دنیا خصوصی شدن اقتصاد است بنابراین دولت باید بستر لازم را فراهم کند تا اقتصاد رونق یابد و از نظر امنیت سرمایه گذاری اقتصاد پویا شود در غیر اینصورت اقتصاد دولتی نمی تواند کار کند.

وی افزود:در حال حاضر مشکل در واگذاری ها نیست بلکه مشکل در عدم وجود بستر مناسب است که بستر مناسب را هر دولتی باید فراهم کند به طوری که اگر بستر خصوصی سازی و بخش خصوصی تقویت شود،سرمایه گذاری در اقتصاد کشور رونق پیدا می کند.

بعد از سال ها تلاش برای واگذاری استقلال و پرسپولیس و فروش سهام این دو شرکت از طریق فرابورس وزیر جدید ورزش در تازه ترین اظهار نظر خود اعلام کرد کرد: صادقانه بگویم خیلی باور ندارم که با خصوصی‌سازی مشکلات استقلال و پرسپولیس حل می‌شود و باید بستر این موضوع به لحاظ فرهنگی و اجتماعی فراهم شود. شاید در کل خصوصی سازی خیلی خوب نباشد و حتی شاید این دو تیم را به واسطه خصوصی سازی عجولانه از دست بدهیم در حالی که می خواهیم آنها را قویتر کنیم.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=21372
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اعتقادی به واگذاری استقلال و پرسپولیس وجود ندارد
اعتقادی به واگذاری استقلال و پرسپولیس وجود ندارد
اعتقادی به واگذاری استقلال و پرسپولیس وجود ندارد
اعتقادی به واگذاری استقلال و پرسپولیس وجود ندارد
اعتقادی به واگذاری استقلال و پرسپولیس وجود ندارد