- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

قدردانی آموزش و پرورش استان گلستان از شعبه گرگان بیمه دانا

به گزارش اخبارپول، در نشست مشترک رئیس و کارکنان شعبه گرگان شرکت بیمه دانا [1] با مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، راه‌های گسترش مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست، نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته توسط بیمه دانا، رضایتمندی ایجاد شده در بین همکاران خود را نتیجه همکاری خوبِ دوجانبه و پرداخت سریع خسارت به بیمه شدگان دانست و خواستار استمرار تحولات مثبت در اجرای هرچه بهتر قرارداد از طریق توجه به مقوله رضایتمندی جامعه فرهنگیان شد.

در ادامه این نشست، میرحسینی نژاد رئیس شعبه گرگان شرکت بیمه دانا [2] نیز یکی از محورهای اصلی رشد و توسعه اقتصادی هر کشور را در گرو حضور فعال آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: سربلندی و پویایی کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف، مرهون تلاش فرهنگیان است و بدون شک، ارائه خدمات بیمه‌ای به این قشر از جامعه مایه مباهات و خشنودی شرکت بیمه دانا است.

وی همچنین به تشریح عملکرد شعبه از شروع قرارداد تاکنون از لحاظ مبلغ کل خسارت پرداختی، میزان معرفی‌نامه‌های صادره و تعداد مراکز درمانی آنلاین طرف قرارداد پرداخت و از آمادگی این شعبه با تمام ظرفیت برای ارائه بهترین خدمات به فرهنگیان خبر داد و خواستار تجمیع بیمه‌های اموال و اشخاص بیمه‌گذار نزد این شعبه شد.

در پایان جلسه نیز بیمه‌گذار با اهدای لوح سپاس یکبار دیگر رضایتمندی کامل خود را از عملکرد کارکنان شعبه گرگان در ارائه خدمات و سرویس‌دهی به بیمه‌شدگان وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد.