به گزارش اخبارپول، در این جلسه که با حضور علیرضا یزداندوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت [1] و با همراهی معاون توسعه بازار، معاون فنی بیمههای اشخاص، مدیر فناوری اطلاعات و مدیر مالی برگزار شد، روسای انجمن های صنفی ضمن بهرهمندی از رهنمودهای مدیرعامل، مشکلات و درخواستهای شبکه فروش را مطرح کردند.
علیرضا یزدان دوست در پایان این جلسه ۴ ساعته، طی سخنانی ضمن تاکید بر حمایت از شبکه فروش جهت رسیدن به اهداف ترسیم شده، اظهار کرد: به هرحال کشور حدود دو سال با بیماری کرونا روبرو بوده و این موضوع در نوع خود هم مزیت بود و هم عیب؛ حالا گشایشهایی پس از موفقیت در مقابله با این ویروس به وجود آمده و باید تلاش همه ما بر این باشد که با تقویت شبکه فروش به سمت اهداف ترسیم شده حرکت کنیم.
مدیرعامل بیمه ملت [2] با تاکید بر لزوم توجه به آموزش نوین برای نمایندگان و بالا بردن سهم پرتفوی نمایندگان از پرتفوی شرکت ادامه داد: مطمئن هستیم در دوره جدید میتوان با تکیه بر شبکه فروش فعال و آگاه و توانمند کاستیهای قبل را جبران کرد.
مشکلات محاسبه و پرداخت کارمزد، استقرار شیوه های جدید پرداخت آنلاین حق بیمههای شخص ثالث با همکاری واحدهای فناوری اطلاعات و مالی، ارتباط مستمر با واحدهای فنی در خصوص تعاملات فنی و انتقال مشکلات نمایندگان و گزارش بازخورد از بخشنامه ها و رویه های صادره، بازنگری در آیین نامه وصول مطالبات و افزایش سقف کارت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
برگزاری جلسات فصلی انجمن و مدیران عالی شرکت و تعیین مدیر امور شعب و کارگزارن به عنوان دبیر جلسه برای پیگیری امور و ارائه گزارش از روند اجرایی تصمیمات اتخاذ شده، از جمله موراد دیگری بود که در حضور مدیرعامل شرکت، مورد بررسی قرار گرفت.