مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه میان بانک شهر و شرکت خدمات کالای شهروند با هدف افزایش همکاری های مشترک و با حضور مدیران عامل دوطرف برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، سید محمد مهدی احمدی در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر شاهد یک تحول در سیستم مدیریتی فروشگاه شهروند و تلاش های گسترده برای رفع نیازهای شهروندان در تمامی حوزه های خدماتی هستیم، گفت: باتوجه به حضور و فعالیت شبکه های تولید و توزیع کالا و افزایش رقابت در این حوزه، استفاده از خدمات نوین بانکی برای توسعه شبکه فروش و تسهیل شهروندان برای دسترسی به محصولات مختلف در کوتاه ترین زمان ممکن الزامی است.

احمدی با اشاره به عزم جدی شرکت خدمات کالای شهروند برای استفاده از کارت اعتباری و کیف پول الکترونیک با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان، تصریح کرد: خوشحال هستیم که مجموعه شهروند با درک و توجه به نیازهای مشتریان، و تلاش برای استفاده از ظرفیت شبکه بانکی و بهره مندی از خدمات برتر بانکی در راستای افزایش و تقویت شبکه مشتریان خود قدم برمی دارد.

وی با تاکید بر اینکه برای افزایش سهم بازار و توسعه فروشگاه های شهروند در کنار این مجموعه خوشنام هستیم، ادامه داد: برای توسعه فیزیکی شعب فروشگاه ها می توانیم املاک مازاد بانک شهر را با شرایط مناسب در اختیار شرکت خدمات کالای شهروند قرار دهیم؛ همچنین این شرکت می تواند از ظرفیت های بانک برای فروش اقساطی و اعتباری کالا به مشتریان خود استفاده کند.

مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه می توان با استفاده از ظرفیت های بانک شهر، شبکه فروشگاه ها و توزیع خدمات از سوی شهروند را در سراسر کشور و به خصوص کلان شهرها افزایش داد، گفت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان بانک شهر و شرکت خدمات کالای شهروند گامی دیگر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی است.

احمدی تاکید کرد: ارائه خدمات کیف پول الکترونیک و توانمند سازی شرکت جهت ارائه انواع خدمات عمومی به منظور افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و همکاری و تسهیل در صدور انواع ضمانتنامه و گشایش انواع اعتبار اسنادی ریالی و ارزی را در دستور کار داریم.

در ادامه این مراسم، داود قربانیان مدیرعامل شرکت خدمات کالای شهروند نیز بانک شهر را بانکی جوان، خوشنام و مشتری مدار معرفی کرد و گفت: این بانک به عنوان شریک مطمئن و استراتژیک در کنار شرکت شهروند قرار دارد.

قربانیان افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای حمایت همه جانبه از تولیدات داخلی، این مهم را به صورت جدی در برنامه های خود داریم و تلاش می کنیم از ظرفیت های بانک شهر نیز استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت خدمات کالای شهروند با بیان اینکه در تلاش برای گسترش شبکه فروشگاهی و ارائه خدمات در تمامی شهرها هستم، تصریح کرد: با یک برنامه ریزی منظم در تعامل با بانک شهر و بهره مندی از خدمات بانکی برتر می کوشیم پاسخگوی کامل نیازهای هموطنان باشیم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=208182
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افزایش همکاری‌های میان بانک شهر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند
افزایش همکاری‌های میان بانک شهر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند
افزایش همکاری‌های میان بانک شهر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند
افزایش همکاری‌های میان بانک شهر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند
افزایش همکاری‌های میان بانک شهر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند