- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

«ثابت جلیسه» مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی شد

به گزارش اخبارپول، صبح امروز مدیر جدید روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی [1] معارفه شد.

مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی ضمن اشاره به کارکردهای مهم و اصلی صندوق و نقش بی بدیل آن در صنعت بیمه کشور، تبیین جامع مسائل و اطلاع‌رسانی صحیح برای جامعه و ذی نفعان را امری ضروری شمرد و تاکید کرد: روابط عمومی باید انعکاس رسانه‌ای هوشمندانه و هنرمندانه فعالیت‌های برنامه‌ای و اولویت های صندوق باشد.

وی همچنین خواستار ارتباط مستمر و هماهنگی کامل روابط عمومی صندوق با سایر مدیریت ها و نیز هم افزایی پیوسته و هدفمند با مراکز اطلاع‏رسانی و رسانه ای کشور شد.

تجزیه و تحلیل اطلاعات و گزارش های مرتبط و نظارت بر اقدامات اطلاع رسانی و تلاش مطلوب برای انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به صندوق با نگاه گسترش سرمایه اجتماعی و ایجاد زمینه گسترش حضور، ارتباط و تعامل با کانون ها و تشکل های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد در راستای ماموریت و اهداف صندوق از دیگر موارد مورد انتظار مدیرعامل صندوق تامین از مدیریت جدید روابط عمومی صندوق عنوان شد.

تقویت ارتباط دوسویه با ذینفعان صندوق و استفاده از افکارسنجی نسبت به عملکرد واحدهای مختلف ستادی و شعب استانی دیگر مطالبه قمصریان از روابط عمومی صندوق بود.

مدیرعامل صندوق پاسخگویی، اعتمادسازی و اطلاع رسانی اقناعی با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و فن آوری جدید را مورد توجه قرار داد و ضمن تاکید بر بهینه سازی، صرفه‌جویی و بهره‌گیری بیشتر از امکانات و تجهیزات درون سازمانی در کاهش هزینه‌های لازم در فعالیت‌های اطلاع رسانی، تبلیغاتی و ارتباطی، ابراز امیدواری کرد: با اقدامات روابط عمومی زمینه لازم برای ارتقاء فرهنگ سازمانی و افزایش سطح آگاهی همکاران شود.

در این نشست همچنین از تلاش ها و خدمات آیدین خرّم دل در دوره سرپرستی مدیریت روابط عمومی صندوق قدردانی شد.