- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بهمن علی‌بخشی سرپرست مدیریت روابط‌عمومی بیمه سینا شد

به گزارش اخبارپول، طی مراسمی با حضور عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل، داود کریمی قائم‌مقام اجرائی مدیرعامل، فرهاد فرخی معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی، بهمن علی‌بخشی به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی بیمه سینا معرفی شد.

مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر نقش و اهمیت روابط‌عمومی بیان کرد: ایجاد وحدت رویه در اطلاع‌رسانی شفاف، صریح و پاسخگویی صادقانه به ذینفعان شرکت، ارائه تصویری منصفانه و غیرمخدوش از عملکرد خانواده بزرگ بیمه سینا در افکار عمومی، برنامه ریزی مبتنی بر تحول و نوگرایی در فرآیندهای اطلاع ‏رسانی و تحرک بخشی به حوزه های مختلف روابط عمومی و تلاش در جهت تقویت، پویایی، هماهنگی و هم‏ افزایی با سازمان ها و نهادهای مرتبط را از جمله انتظارات مجموعه از روابط عمومی است .

نائب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا عنوان کرد: انعکاس هوشمندانه و هنرمندانه اخبار و اطلاع رسانی ها توسط روابط عمومی به ذینفعان، سهم بسزایی در به ثمر رسیدن موفقیت‌ها و دیده شدن تلاش‌های تمامی کارکنان شرکت دارد.

علی‌بخشی سرپرست روابط عمومی بیمه سینا ضمن تشکر از حُسن اعتماد مدیرعامل شرکت، حضور و وجود روابط عمومی را یک ضرورت اجتناب‌ ناپذیر عنوان و تصریح کرد: روابط عمومی را نباید صرفاً در مقیاس یک ساختار دید بلکه یک رویکرد است که می‌تواند شرایطی را فراهم آورد که کارکنان، مشتریان و ذینفعان سازمان را در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت دهد.

بر اساس این‌گزارش: بهمن علی‌‎بخشی از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی، کارشناسی ارشد روابط عمومی و دانشجوی مقطع دکتری مدیریت رسانه (نگارش رساله) و مدرس سواد رسانه‌ای است که تجارب مرتبط رسانه‌ای و مقاله‌های متعددی در زمینه روابط عمومی و مدیریت رسانه دارد.