شرکت بیمه تجارت نو در راستای ارائه خدمات ارزنده و تکریم مشتریان در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد مشتری مداری (صدای مشتری) تندیس دریافت کرد.

به گزارش اخبارپول، نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری (صدای مشتری) ۲۳مردادماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در کنار شرکت های بزرگی چون پتروشیمی مارون، نفت لاوان و … برگزار گردید.

امیرسلطانی مقیم مدیرامور مشتریان به نمایندگی از مدیرعامل بیمه تجارت‌نو تندیس زرین مشتری مداری را دریافت کرد.

شرکت بیمه تجارت نو مفتخر است که مشتری مداری و ارائه خدمات به موقع را سرلوحه کار خود قرار داده و از زمان تاسیس بیمه تجارت نو به آن پایبند بوده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=205785
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اهدای تندیس مشتری‌مداری به مدیرعامل بیمه تجارت‌نو
اهدای تندیس مشتری‌مداری به مدیرعامل بیمه تجارت‌نو
اهدای تندیس مشتری‌مداری به مدیرعامل بیمه تجارت‌نو
اهدای تندیس مشتری‌مداری به مدیرعامل بیمه تجارت‌نو
اهدای تندیس مشتری‌مداری به مدیرعامل بیمه تجارت‌نو