- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

مدیرعامل بانک رفاه: مجاهدت‌های آزادگان سرافراز هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد

به گزارش اخبار پول به نقل از بانک رفاه [1] کارگران، متن پیام به این شرح است:

واپسین روزهای مرداد ماه یادآور حادثه ای شورانگیز است که در تاریخ کشور ثبت شده است. بیست و ششم مرداد ماه ۱۳۶۹ روزی است که برخی از غیور مردان عرصه نبرد که شجاعانه به دفاع از کشور پرداخته بودند و در دست دشمن اسیر بودند، سرافرازانه پا بر میهن اسلامی گذاشتند و خاک آن را توتیای چشمان خود کردند.

آزادگانی که مجاهدانه به دفاع از کشور برخاستند، با تحمل انواع سختی ها و مرارت ها در دوران اسارت از همه چیز و همه کس بریدند و به اقیانوس بی کران الهی پیوستند. آن ها با صبر، استقامت و پایمردی خود و رهایی از قید نفس و نفسانیات، مردان و زنان آزاده ای شدند که می توانند چراغ هدایت و الگوهایی برای نسل جوان کشور باشند تا بدون هراس از دشواری ها و سختی ها در راه توسعه و شکوفایی کشور گام بردارند.

تاریخ این سرزمین افتخارات بی شماری را در دل خود جای داده است و رشادت های آزادگان سرافراز کشور نیز برگ زرینی بر این تاریخ افزوده است. تاریخ این مرز و بوم و تمامی هم وطنان هیچ گاه این فداکاری ها و ایثارهای آزادگان سرافراز را فراموش نخواهد کرد.

سالروز ورود افتخار آفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای آن ها از خداوند متعال آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

اسماعیل لله گانی