- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

محصول نوآورانه بیمه سرمد برای دارندگان خودروهای سواری

به گزارش اخبارپول، شرکت بیمه سرمد [1] در راستای سیاست خود برای طراحی و معرفی محصولات جدید به بازار برای پوشش حداکثری ریسک‌های بیمه‌گذاران، بیمه توشه بار را به مشتریان ارائه کرده است.

بیمه توشه بار، برای پوشش خطراتی است که لوازم همراه راننده و سرنشینان را تهدید می‌کند. در این بیمه‌نامه خطراتی مانند تصادف، واژگونی، آتش‌سوزی، انفجار و پرت شدن خودرو پوشش داده می‌شود.

زیرانداز، کیسه‌خواب، چمدان، کیف سفری، چادر مسافرتی، پوشاک، لوازم الکترونیکی مالک و سرنشینان خودرو، از جمله مواردی است که در بیمه‌نامه توشه بار سرمد، تحت پوشش قرار می‌گیرند.

همه مشتریان بیمه سرمد [2] که بیمه شخص ثالث سرمد را خریداری کرده‌اند، می‌تواند از بیمه توشه‌بار نیز برای پوشش خطرات لوازم همراه راننده و سرنشینان استفاده کنند.

هموطنان می‌توانند برای استفاده از بیمه‌نامه، با هر یک از شعب استانی و نمایندگان بیمه سرمد در سراسر کشور تماس بگیرند. برای دسترسی به شعب و نمایندگان بیمه سرمد می‌توان از طریق وب اپلیکیشن سرمد به آدرس webapp.sarmadins.ir [3] و در بخش مراکز صدور، نزدیکترین نمایندگی‌های بیمه سرمد را جستجو و مسیریابی کرد و با مراجعه به نمایندگان سرمد در سراسر کشور این بیمه‌نامه را تهیه کرد.