مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شرکت لوله و ماشین سازی ایران به عنوان اولین واحد صنعتی ذوب و تولیدکننده چدن در کشور، بر حمایت ویژه از بنگاه های تولیدی تاکید کرد و گفت: مهم ترین وظیفه یک بانک، تامین مالی بنگاه های تولیدی است و امروز با شکل گیری بانکداری جامع و بانکداری شرکتی در بانک ملی ایران، این بنگاه ها می توانند از خدمات ویژه‌تری بدون طی بروکراسی های ادارای بهره گیرند.

به گزارش اخبارپول، محمدرضا فرزین در این بازدید که به همراه سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و دیگر مدیران ارشد بانک صورت گرفت، با بیان اینکه بانک ملی ایران از مردم و برای مردم بوده و سود آن نیز در رضایتمندی مردم خلاصه می شود، افزود: با محصولات و خدمات متنوع تری میزبان بخش های صنعتی و تولیدی کشور هستیم.

وی با اظهار خرسندی از رضایتمندی مدیران شرکت لوله و ماشین سازی ایران از خدمات این بانک تصریح کرد: بانک ملی ایران با وجود محدودیت های ارزی کشور، بزرگترین شبکه ارزی را داراست و می تواند در بحث تامین مالی ارزی نیز در کنار واحدهای اقتصادی از جمله شرکت لوله و ماشین سازی ایران باشد.

فرزین با اظهار اینکه عامل مهم در پایداری تولید، وجود بازار برای عرضه محصول است، بیان کرد: خوشبختانه این شرکت بازار خوبی برای فروش محصولات خود دارد و بانک ملی ایران نیز آمادگی داشته تا هر گونه خدمات مالی و اعتباری که بتواند میزان تولید واحد را افزایش دهد، ارایه کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران خاطر نشان کرد: شرکت لوله و ماشین سازی ایران قطعا از مشتریان ویژه بانکداری شرکتی بانک ملی ایران خواهد بود و امیدواریم بتوانیم خدمات بهتر و شایسته تری را برای توسعه بازار و صنعت کشور ارایه کنیم.

محمدرضا بابائی مدیرعامل شرکت لوله و ماشین سازی ایران نیز ضمن قدردانی از حمایت های بانک ملی ایران و خدمات شایسته آن به واحدهای اقتصادی گفت: زمانی این شرکت زیان ده و یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی بود اما بانک ملی ایران در کنار ما قرار گرفت و امروز یکی از مشتریان خوش حساب نظام بانکی کشور هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران در شرایط سخت دست ما را گرفت و هیچ بانکی به اندازه این بانک حمایت گر ما نبوده است، تصریح کرد: مسیری که ما امروز با حمایت این بانک طی کردیم، می تواند الگویی برای دیگر واحدهای صنعتی باشد.

بابائی همچنین از اضافه شدن یک شیفت کاری به این کارخانه ظرف ۲۴ ساعت آینده خبر داد و اظهار کرد: به برکت ورود بانک ملی ایران، امروز یک شیفت کاری به مجموعه ما اضافه می شود و این مهم به نام بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۱ ثبت خواهد شد.

گفتنی است، شرکت لوله و ماشین سازی ایران حدود ۳۵ هزار سهامدار و یک هزار نیروی کار دارد که ورود به پروژه های محرومیت زدایی و تنش آبی و توسعه کاربرد لوله های چدنی در صنایع غیرآبی از رویکرد های جدید آن در سال جاری است. ضمن اینکه امسال حدود ۵۲ درصد از محصولات این شرکت صادر و کشورهایی نظیر کرواسی، اکراین، رومانی، روسیه، یونان، قزاقستان، قطر، عراق، لبنان، سوریه و… از جمله مقاصد صادراتی آن هستند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=205601
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بازدید مدیرعامل بانک ملی از اولین واحد صنعتی ذوب و تولیدکننده چدن
بازدید مدیرعامل بانک ملی از اولین واحد صنعتی ذوب و تولیدکننده چدن
بازدید مدیرعامل بانک ملی از اولین واحد صنعتی ذوب و تولیدکننده چدن
بازدید مدیرعامل بانک ملی از اولین واحد صنعتی ذوب و تولیدکننده چدن
بازدید مدیرعامل بانک ملی از اولین واحد صنعتی ذوب و تولیدکننده چدن