- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

لزوم حفظ بیمه‌گذاران فعلی بیمه نوین در کنار برنامه‌ریزی جهت جذب مشتریان جدید

به گزارش اخبارپول، حسین کریمخان زند مدیرعامل بیمه نوین [1] در نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب سراسر کشور این شرکت به بیان نکات مهمی پرداخت و اشاره کرد: هر چند کرونا وضعیت اقتصادی جهان را تحت تأثیر قرار داد ولی اعداد و ارقام نشان می‌دهد خوشبختانه بیمه نوین با هوشمندی و بهره‌گیری از دانش روز بازاریابی توانسته است جایگاه خود را حفظ کرده و علاوه بر آن رشد مناسبی را در این دو سال تجربه کند که با پیاده‌سازی استراتژی‌های تبیین شده این رشد در سال جاری نیز تداوم خواهد یافت.

وی افزود: یکی از استراتژی‌های اصلی در بیمه نوین حرکت بر پایه نوآوری و ایجاد خدمات جدید با رویکرد مشتری مداری است. با این نگاه سعی داریم که محصولاتی منحصر به فرد ایجاد کرده و در ارائه خدمات جدید پیشتاز باشیم. بنابراین، طراحی محصولات جدید بر اساس نیازهای بازار و با همفکری تمامی کارکنان در دست اقدام است.

کریمخان زند همچنین با تأکید بر اصل حفظ بیمه‌گذاران فعلی در کنار برنامه‌ریزی جهت شناسایی و جذب مشتریان جدید در بیمه نوین، گفت: خدمت رسانی به بیمه‌گذاران بزرگ و مشتریان خرد هیچ تفاوتی در بیمه نوین ندارد و در هر دو گروه مشتریان، رشد متوازنی را تجربه کرده‌ایم.

نائب رئیس هیأت مدیره بیمه نوین در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نمی‌توان جلوی تغییرات به وجود آمده را گرفت. نتیجه بی‌توجهی به تغییرات می‌تواند مصیبت‌های بزرگی به وجود آور‌د.

وی افزود: در صنعت پویای بیمه و اقتصاد فعلی نیز اگرخودمان را با تغییرات وفق ندهیم و آموزش‌های جدید را کسب نکنیم افراد دیگری جای ما را خواهند گرفت، به‌خصوص آنکه در دنیای فعلی برای کسب دانش هیچ انتهایی وجود ندارد.

کریمخان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین [2] همچنین به لزوم جانشین پروری، خودارزیابی عملکرد و نیز ارزیابی و تحلیل درست رقبا توسط مدیران و رؤسای شعب تأکید کرد. همچنین در بخش دیگری از این نشست، پنل بیان چالش‌های موجود در شعب و راه‌کارهای موجود در جهت تسهیل فرآیندها برگزار شد.