مدیر امور بانکداری اسلامی بانک سینا گفت: وام‌های قرض‌الحسنه پرداختی بانک سینا در سال ۱۴۰۰، بیش از ۸۷ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد داشته است.

طرح‌های قرض الحسنه

به گزارش اخبارپول، خلیل‌اله مهرابی افزود: بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت‌‌های اجتماعی و کمک به فقرزدایی در جامعه، طرح‌های قرض الحسنه متعددی را به منظور حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه اجرایی کرده‌ و در چارچوب طرح‌های یاد شده طی سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۵ هزار و ۶۶ میلیارد ریال به واجدین شرایط پرداخت کرده است که در مقایسه با وام‌های پرداختی سال ۹۹، رشد ۸۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: این وام‌ها در قالب طرح‌های کریمانه، مواسات، احسان، حافظان میهن، نیکو، ایثار، پردیس مهرآفرین، سخاوت و… و همچنین وام‌های ازدواج بوده که با هدف اشتغال‌زایی و رفع نیازهای ضروری اقشار کم برخوردار، حمایت از کسب‌و‌کارهای آسیب‌دیده از کرونا، کمک به تامین مسکن محرومان، ازدواج، حمایت از پرستاران، کادر درمان و مددکاران آسایشگاه‌ها و مراکز توانبخشی سازمان بهزیستی، مرزبانان، خانواده معظم شهدا و پوشش هزینه‌های درمانی بیماران پرداخت شده است.

مدیر امور بانکداری اسلامی بانک سینا همچنین با اشاره به آغاز ششمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا، از نیک‌اندیشان و خیرین دعوت کرد تا برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، در این جشنواره مشارکت کنند.

در این جشنواره، جوایزی به سپرده‌گذاران دارای حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز در بازه زمانی اول مهرماه ۱۴۰۰ تا پایان شهریور‌ماه سال ۱۴۰۱ اهدا خواهد شد.

جوایز ششمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا شامل ۳۷ جایزه کمک هزینه خرید خودرو ایرانی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، ۳۷ کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، ۱۳۷ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر یک به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، چهار هزار و ۵۳۷ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و ۲۲ هزار و ۶۳۷ جایزه ۵ میلیون ریالی است.

حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا یک میلیون ریال است و به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال در پایان هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.

 

 

طرح‌های قرض الحسنه

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=203210
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد ۸۷درصدی پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه بانک سینا
رشد ۸۷درصدی پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه بانک سینا
رشد ۸۷درصدی پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه بانک سینا
رشد ۸۷درصدی پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه بانک سینا
رشد ۸۷درصدی پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه بانک سینا