- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

کاوه نایینی مدیر جدید شعب بانک مهر ایران در قزوین شد

به گزارش اخبارپول، در این مراسم از تلاش‌های «حسن میرزا عبدالهی‌ها» مدیر سابق شعب استان قزوین قدردانی و با حکم «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، [1] «کاوه نایینی» به سمت مدیر شعب استان قزوین منصوب شد.

رئیس هیأت مدیره بانک بل اشاره به لزوم حرکت پرشتاب‌تر در مسیر بانکداری الکترونیک، ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش همه همکاران و رهنمودهای مدیران ارشد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک همواره جزو بانک‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات باشد.

مدیر امور استان‌های بانک نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ۹ ساله میرزاعبدالهی‌ها مدیر سابق شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قزوین، متن لوح سپاس مدیرعامل بانک را قرائت و از تلاش‌های وی در بهبود و اعتلای نام بانک تجلیل و قدردانی کرد.

کریمی در ادامه با قرائت حکم مدیریت کاوه نایینی ، برای وی به‌عنوان مدیر جدید استان قزوین آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم میرزاعبدالهی‌ها ضمن برشمردن ویژگی‌های مدیر در نظام جمهوری اسلامی، خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ایران [2] را موهبتی الهی و پرافتخار برشمرد.

نایینی نیز ضمن تشکر از میرزاعبدالهی‌ها بیان کرد: رسیدن به اهداف بانک در قالب کار تیمی و هماهنگ امکان‌پذیر است که تلاش می‌شود در ادامه مسیر، برای موفقیت‌های بیشتر مدیریت شعب استان قزوین، گام‌های مؤثر و پرشتابی برداشته شود.