هر چند که شاخص کل بورس در معاملات امروز برای صعود گام برداشت و حتی تا یک میلیون و ۵۴۸هزار واحد افزایش یافت اما در نهایت دوباره روندی نزولی به خود گرفت و تا رقم یک میلیون و ۵۴۵ هزار واحد کاهش یافت.

به گزارش اخبارپول، شاخص کل بورس امروز با ۱۷۷۰ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۴۵ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۱۷۸ هزار واحد افزایش یافت و به رقم ۴۲۵ هزار و ۳۶۰ واحد رسید. در این بازار ۴۴۳ هزار معامله به ارزش ۳۶ هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال انجام شد.

پتروشیمی نوری، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، پالایش نفت اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل مبین انرژی خلیج فارس، پتروشیمی پارس و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

عقب گرد فرابورس به کانال ۲۰ هزار واحد

شاخص کل فرابورس هم با ۱۴۶ واحد کاهش به کانال ۲۰ هزار واحد عقب گرد کرد و در رقم ۲۰ هزار و ۹۶۳ واحد ایستاد. در این بازار ۲۳۱ هزار معامله به ارزش ۲۴ هزار و ۹۳۳ میلیارد ریال انجام شد. بیمه پاسارگاد، بانک دی، پتروشیمی زاگرس، آهن و فولاد غدیر ایرانیان و سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل تولید نیروی برق دماوند و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=202457
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

شاخص بورس ۱۷۷۰ واحد کاهش یافت
شاخص بورس ۱۷۷۰ واحد کاهش یافت
شاخص بورس ۱۷۷۰ واحد کاهش یافت
شاخص بورس ۱۷۷۰ واحد کاهش یافت
شاخص بورس ۱۷۷۰ واحد کاهش یافت