مدیرعامل ایران خودرو از تغییرات انجام شده در روند فعالیت شرکت ایکیدو ابراز رضایت کرد.

به گزارش اخبارپول، مهدی خطیبی روز گذشته از شرکت سرمایه گذاری ایران خودرو بازدید و با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار غلامرضا خلیل ارجمندی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایران خودرو گزارشی از اقدامات انجام گرفته در سال جدید ارائه داد و گفت: در حال حاضر شرکت های تابعه ایکیدو موظف شده اند در یک بازه زمانی مشخص ظرفیت تولیدی خود را به ۱۰۰ درصد افزایش دهند.
وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده امیدوارم تا ضمن ارتقای کیفیت محصولات تولیدی، تمام تعهدات خود به مجموعه ایران خودرو را تامین کنیم. شناسایی و حضور در بازارهای جدید یکی دیگر از برنامه های این شرکت برای توسعه فعالیت و بهره برداری از ظرفیت های موجود شرکت های تابعه است.
مدیرعامل ایکیدو در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شرکت های تابعه این گروه گفت: طراحی و تولید موتوسیکلت برقی یکی از برنامه‌های جدی این گروه است که بزودی شاهد رونمایی و آغاز تولید آن در مجموعه ایکیدو خواهیم بود.
ارجمندی با اشاره به اینکه همکاری با بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان بعنوان یک راهبرد جدی در گروه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو پیگیری می شود، گفت: در نخستین گام، با همکاری متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق به اجرای یک پروژه ملی برای جلوگیری از ضایعات صنعت ریخته گری شده ایم که این فناوری ضمن حفاظت از منابع طبیعی مشکل زیست محیطی موجود در منطقه کارخانه ریخته گری را هم برطرف خواهد کرد.
در این جلسه مدیرعامل ایران خودرو با استقبال از تحولات رخ داده در شرکت ایکیدو گفت: خوشبختانه با استقرار تیم مدیریتی جدید و هیات مدیره در ایکیدو که از جمله مدیران باتجربه و خوشنام در حوزه صنعت و بازار سرمایه هستند شاهد حرکت‌های بسیار مناسبی هستیم. این شرکت نقش بسیار مهمی در خانواده بزرگ ایران خودرو بر عهده دارد و لازم است با اجرای برنامه های مختلف و استفاده از متخصصان داخلی و دانش روز، از سرمایه بزرگ این شرکت به بهترین روش برای توسعه تولیدات ایران خودرو بهره برداری شود.
مدیرعامل ایران خودرو همچنین خواستار حضور شرکت سرمایه گذاری ایران خودرو در حوزه های مولد و موثر در اقتصاد کشور شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=201612
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

راه‌اندازی خط تولید موتورسیکلت برقی در ایکیدو به زودی
راه‌اندازی خط تولید موتورسیکلت برقی در ایکیدو به زودی
راه‌اندازی خط تولید موتورسیکلت برقی در ایکیدو به زودی
راه‌اندازی خط تولید موتورسیکلت برقی در ایکیدو به زودی
راه‌اندازی خط تولید موتورسیکلت برقی در ایکیدو به زودی