در پی راه اندازی نئوبانک هوشمند فردا و استقبال تولیدکنندگان و صنعتگران کشور از این اپلیکیشن فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از ایجاد سرویس های ویژه برای کاربران این اپلیکیشن خبر داد.

به گزارش اخبارپول، اینالویی با اشاره به تفاوت‌های نئوبانک فردا با سایر نئوبانک‌های کشور گفت: نمی‌خواهیم فقط یک اینترنت یا موبایل بانک باشیم و می‌خواهیم سرویس‌‌های ترکیبی به کاربران ارائه دهیم. هدف ما خدمات سفارشی و شخصی‌سازی شده برای کاربران صنایع مختلف است و همین موضوع که شرکت های وب به عنوان یکی از شرکت های فعال در صنعت ارتباطات به سمت ایجاد نئوبانک‌ آمده است، خود مزیت رقابتی «فردا» را نشان می‌دهد. مزیت‌های رقابتی و سرویس‌های ویژه نئوبانک فردا به زودی و به مرور در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین افزود: در کشور ما قواعد و قوانین نئوبانک ها کاملاً مشخص نشده است‌ و بر همین اساس ما نیز با در اختیار داشتن سهام مدیریتی این نئوبانک تمامی مسوولیت آن را پذیرفته‌ایم.

اینالویی بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده به زودی شاهد خواهیم بود که نئوبانک فردا با شخصی سازی سرویس‌ها برای مشترکان حوزه ارتباطات پیشنهاداتی را از جنس مدیریت مالی ارایه خواهد داد و عملا هوشمندی که باید در یک نئوبانک شاهد آن باشیم را در آینده‌ای نه چندان دور لمس خواهیم کرد.

ارایه تخفیف ویژه اینترنت برای کاربران نئو بانک فردا

مدیرعامل نئوبانک فردا از ارائه ۱۲ سرویس بانکی در این اپلیکیشن خبر داد و گفت: تمامی خدماتی که تاکنون از سوی بانک‌های دیجیتال ارائه شده (مانند کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، افتتاح حساب آنلاین و…) به اضافه امکان خرید اینترنت های‌وب به صورت مستقیم از طریق این نئوبانک انجام می‌شود. ضمناً این سرویس‌‌ها تا ۱۰۰ مورد افزایش خواهد داشت. نئو اینشورنس(خدمات بیمه دیجیتال) و خدمات لندتکی بخشی از این خدمات ویژه هستند.

رجائی پور همچنین اعلام کرد مشتریان نئوبانک فردا می‌توانند همچنان اینترنت “های‌وب” خود را به قیمت سال گذشته خریداری کنند.

مدیرعامل نئوبانک فردا در ادامه تشریح کرد: به طور حتم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بر اساس داده‌هایی که آنها در طی سال‌ها فعالیت “های وب” و “بانک ایران زمین” کسب کرده‌اند، به خدمات بهتر در این نئوبانک کمک خواهد کرد. تجربه چند سال اخیر ما در حوزه اپراتوری و خدماتی که در این حوزه انجام داده‌ایم باعث شده است، آمار و مجموعه دقیقی از رفتار کاربران کسب کرده باشیم و به عنوان یک اپراتور در کنار یک بانک سرویس‌های متمایزی برای ارائه به کاربران، داشته باشیم.

رجائی‌پور همچنین در پاسخ به اینکه در زمینه چگونگی عملکرد نئوبانک فردا در حوزه اعتباردهی و لندتک گفت: ما در تلاشیم که بتوانیم تمام بازیگران فعال حوزه لندتک در ایران را در کنار هم و در نئوبانک فردا دور هم جمع کنیم و بتوانیم بر اساس داده‌ها و امتیازهای کاربران در زمینه وام‌دهی و خرید اعتباری فعالیت کنیم، با اطمینان می‌گویم خبرهای خوبی به زودی در این حوزه از طرف نئوبانک فردا خواهید شنید.

«فردا» مشتری واقعی می‌خواهد

امین رضا ریاضتی مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا با نام تجاری«آوا»، بازوی دیجیتال بانک ایران زمین نیز با توضیح در مورد زمان رونمایی فردا بانک اعلام کرد: ما چندین بار ارائه اپلیکیشن به صورت عمومی را به تعویق انداختیم و این موضوع صرفا از حساسیت‌های مجموعه “های وب” و “بانک ایران زمین” ناشی شده است تا بتوانیم در فاز آزمایشی تمام ایرادها را رفع کنیم و حالا مطمئن هستیم که در این مرحله پلتفرم خوبی را برای کاربران آماده کرده‌ایم.

ریاضتی همچنین تاکید کرد که «فردا» به هیچ عنوان در پی بالابردن آمارها و نشان دادن نمودارها نیست و حتی اگر با کاربران محدودتری کار کند تمرکز خود را بر ارائه سرویس‌ کامل، اما به مشتری واقعی گذاشته است.

وی در این زمینه گفت: ملاک توسعه برای ما آمار تعداد کاربران و میلیون‌ها دانلود اپلیکیشن نیست. ترجیح می‌دهیم با شتاب بازیگر اول و دوم این حوزه نباشیم، اما آهسته و پیوسته مفهوم واقعی نئوبانک را به مخاطبان ایرانی برسانیم. در حقیقت بانک ایران زمین و های‌وب در کنار هم و به کمک ترکیب باشگاه مشتریان می‌خواهند منافع و فروش خود را بیشتر کنند و به طور طبیعی این موضوع کاربران را نیز ذینفع می‌کند و منافع دوطرفه مشتریان را مهیا می‌سازد.

مدیرعامل شرکت آوا افزود: در حال حاضر براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و همچنین توافق انجام شده با شریک تجاری‌مان بانک هوشمند فردا و حداقل با دو مجموعه دیگر که در حوزه‌هایی مختلف فعال هستند به زودی همانند مجموعه هلدینگ های‌وب از دو نئوبانک جدید تا پایان سال رونمایی خواهیم کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=200929
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تمامی مسئولیت «نئوبانک فردا» با بانک ایران زمین است
تمامی مسئولیت «نئوبانک فردا» با بانک ایران زمین است
تمامی مسئولیت «نئوبانک فردا» با بانک ایران زمین است
تمامی مسئولیت «نئوبانک فردا» با بانک ایران زمین است
تمامی مسئولیت «نئوبانک فردا» با بانک ایران زمین است