- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

روابط‌عمومی بانک سپه لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» را گرفت

به گزارش اخبارپول، اداره‌کل روابط‌عمومی و مدیریت برند بانک سپه در نهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ،موفق به دریافت لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» شد.
همزمان با فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه و گرامی‌داشت هفته ارتباطات و روابط‌ عمومی، جشنواره ستارگان روابط عمومی و تقدیر از روابط عمومی‌های برتر سازمان‌ها و نهادها، عصر روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.
در این مراسم از اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه به عنوان روابط عمومی برتر با اهدای لوح سپاس و تندیس ،تقدیر به عمل آمد.
در لوح تقدیراداره‌کل روابط‌عمومی و مدیریت برند بانک سپه که به امضای رئیس جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران رسیده، آمده است؛
«حرکت رو به تکامل و تعالی روابط‌عمومی در جمهوری اسلامی ایران، مرهون تلاش و اهتمام روابط عمومی‌هایی است که چون ستاره‌ای درخشان در آسمان روابط عمومی کشور درخشیده‌اند و ارزش‌های ارتباطی و مردمی روابط عمومی را ترویج و توسعه داده‌اند.
بر این اساس و با عنایت به رأی هیأت داوران و درخشش آن روابط عمومی در عرصه‌های مختلف و کسب شایستگی لازم برای اطلاق عنوان «ستاره روابط عمومی»، به این وسیله لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» در سال ۱۴۰۰، به آن روابط عمومی اعطاء می‌شود.