مدیر روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو، مهمترین برنامه‌ها، اهداف و استراتژی‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای این شرکت بیمه‌ای را تشریح کرد.

روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو

به گزارش اخبارپول، پورقاسم به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، سالروز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در یادداشتی، سرفصل این برنامه ها را اعلام کرد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰با توجه به وضعیت عملیات بیمه ای و حق بیمه تولیدی شرکت های بیمه در سال ۱۴۰۰، سیاست این مدیریت در راستای اهداف استراتژیک و برنامه های عملیاتی شرکت همسو بوده و تبلیغات آن در راستای موضوعات ذیل جهت گیری شده است.

مدیر روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو راه اندازی سایت فروش محصولات بیمه ای در بستر وب، ارائه خدمات آنلاین بیمه ای به مشتریان، ارایه سرویس های ویژه به بیمه گذاران برتر، تقویت بازاریابی دیجیتال و کمپین تبلیغاتی این شرکت با محوریت خدمات آنلاین به خصوص در حوزه بیمه‌های زندگی را از اهم برنامه های تبلیغاتی این مدیریت برشمرد.

پورقاسم همچنین حضور در نمایشگاه های نفت و انرژی، پتروشیمی، بانک، بورس و بیمه و فرصت های سرمایه گذاری و حضور پررنگ در راستای مسئولیت های اجتماعی و ورزشی را نیز مورد تاکید قرار داد و از تلاش برای عضویت حقوقی این شرکت در انجمن روابط عمومی ایران خبر داد.

وی، رونمایی از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای نوین بیمه ای در راستای دیجیتالی شدن خدمات این شرکت را یادآور شد و در پایان خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو با تلاش مضاعف در راستای سیاست های شرکت و در بستر هوشمند سازی عملیات بیمه ای، برنامه های منظمی دارد و در این جهت حرکت خواهد کرد.

این مدیریت بر اساس سند استراتژیک شرکت تلاش می‌کند با اتکاء به برنامه‌های عملیاتی به بازارهای خرد و پرتفوی مستقل تمرکز کند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=200710
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مهمترین برنامه‌ها و اهداف روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو در سال‌جاری
مهمترین برنامه‌ها و اهداف روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو در سال‌جاری
مهمترین برنامه‌ها و اهداف روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو در سال‌جاری
مهمترین برنامه‌ها و اهداف روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو در سال‌جاری
مهمترین برنامه‌ها و اهداف روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو در سال‌جاری
مهمترین برنامه‌ها و اهداف روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو در سال‌جاری