- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

پرداخت ۱۱ هزار میلیارد خسارت در سال گذشته از سوی بیمه رازی

به گزارش اخبارپول، علی جباری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های خدمت رسانی در صنعت بیمه فرآیند پرداخت خسارت است که بیمه رازی [1] در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: در سال گذشته با تکیه بر برنامه ریزی مشخص و عملکرد مناسب شرکت، طول پرداخت خسارت در بیمه رازی کاهش پیدا کرد و این شرکت با شیوه پرداخت اقساطی و افزایش مدت زمان پرداخت خسارت خداحافظی کرد.

وی با اشاره به رفع مشکلات نقدینگی در شرکت بیمه رازی، بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ تمام خسارت‌های معوق سنوات گذشته به طور کامل پرداخت شده و هیچ خسارتی در سال ۱۴۰۰ به سال بعد موکول نشده است.

جباری تعهد و پاسخگویی را نشانه بارز بیمه رازی دانست و یادآور شد: بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی توانایی ارائه خدمات بیمه‌ای به تمام هموطنان را دارا است و خود را در قبال بیمه‌گذاران و بیمه شدگان پاسخگو می‌داند.

مدیرعامل بیمه رازی در ادامه افزود: در صنعت بیمه یکی از شاخص‌های مهم عملکردی نسبت خسارت است که بیمه رازی [2] با وجود پاسخگویی به تمام تعهدات خود نسبت خسارت پایین‌تری نسبت به عملکرد صنعت داشت و این موضوع بیانگرد آن است که بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ ریسک‌های منطقی را تحت پوشش خود قرار داده است.