با هدف تکریم مشتریان و پاسخگویی حداکثری به سوالات و درخواست‌های مشتریان، بانک ملی ایران واحد تلفنی شکایات مردمی را راه اندازی کرد.

به گزارش اخبارپول، از امروز مشتریان و مخاطبان بانک ملی می توانند ضمن تماس با مرکز ارتباط مردمی با شماره ۶۴۱۴۰ – ۰۲۱ علاوه بر دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با فشردن کلید شماره (۱) شکایات خود را ثبت کنند.

شکایات واصله پس از بررسی، در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=199383
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

راه‌اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی
راه‌اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی
راه‌اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی
راه‌اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی
راه‌اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی
راه‌اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی