- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

انسجام، صداقت، انعطاف و همت برای ارتقای جایگاه بیمه «ما» ضروری است

به گزارش اخبارپول، نشست سراسری مدیران ستادی و سرپرستان و روسای شعب این شرکت در سال ۱۴۰۱ با حضور معاونان، مشاوران و مدیران فنی ستادی به صورت حضوری و مدیران استانی سراسر کشور به صورت برخط در تهران برگزار شد تا نقشه راه بیمه “ما” [1] در دوران مدیریت جدید برای شعب ترسیم شود.

ابراهیم کاردگر، مدیرعامل بیمه “ما” ضمن تبریک آغاز سال جدید و تشکر از مدیران ستادی و استانی شرکت بابت دستیابی به نتایج مطلوب در برنامه های عملیاتی و تحقق هدفی بالاتر ازاهداف تبیین شده در سال گذشته اظهار امیدواری کرد که بیمه “ما” امسال نیز با ارائه خدمات مطلوب تر و طراحی محصولات جدید، همچون گذشته روند رو به رشد و توسعه خود را ادامه دهد. کاردگر گفت: خدا را شاکریم که رضایتمندی مشتریان از بیمه “ما” در سطح قابل قبولی است.ما باید این میزان رضایت را حفظ و سعی در افزایش آن داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال سیاست اصلی شرکت توجه به فروش بیمه های زندگی و بیمه های خرد است. یکی دیگر از مسائلی که امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است راه اندازی دوباره ی سیستم آموزشی به صورت فیزیکی برای شبکه فروش است.

کاردگر در این خصوص گفت: برای توامند سازی شبکه فروش باید به دو موضوع دانش و بینش توجه ویژه ای کنیم. دانش یعنی نحوه ی آموزش و اطلاعات علمی ما و بینش شامل تجربه های فنی است که در طی سالیان کسب کرده ایم. هدف ما در زمینه آموزش، استفاده از نمایندگان برتر سراسر کشور در حوزه های مختلف بیمه ای و نظارت مدیران ستادی بر این موضوع است.

مدیرعامل بیمه “ما” تاکید کرد: همچون گذشته باید سلامت خود را در همه ابعاد و زوایای کاری حفظ کنیم. خط قرمز بیمه “ما”، سلامت اداری و کاری است. چیزی مهم‌تر از تحقق اهداف برای یک سازمان وجود ندارد، اما با این حال نمی‌خواهیم اهداف شرکت را به هر قیمتی محقق کنیم، بلکه قصد داریم با سلامت و از راه قانون به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم. انسجام، صداقت، انعطاف و همت برای حفظ و ارتقای جایگاه شرکت ضروری است.

کاردگر افزود: نقدینگی شرکت بزرگترین مزیت ماست و این موضوع باعث می شود در ارائه خدمات و پرداخت خسارت مشکلی نداشته باشیم. در دهه ی دوم فعالیت خود و با استفاده از تمام ظرفیت های شرکت، افزایش اختیارات شعب و آموزش و پشتیبانی نیروی انسانی به جایگاه بالاتری دست پیدا خواهیم کرد.

در ادامه جلسه صالح شیری معاون فنی و امیر کهن مدیر بیمه های اتومبیل به نمایندگی از مدیران ستادی گزارشی از وضعیت بیمه “ما” در سال گذشته ارائه کردند.

این نشست هم‌چنین فرصتی مغتنم بود تا سرپرستان و روسای شعب بیمه “ما”، [2] نقطه نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را درباره بهبود روند کاری و خدمات‌دهی در استان‌های سراسر کشور مطرح کنند. طراحی محصولات مبتکرانه، تمرکز بیشتر بر ارائه خدمات با کیفیت مطلوب تر به مشتریان، بهبود امکانات اداری و سازمانی در شعب استانی، تجهیز زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری و ارتقای سطح نیروی انسانی شعب، از جمله مسائلی بود که مدیران استانی بیمه “ما” به آن پرداختند.