- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بانک ملی

به گزارش اخبارپول، فرزین در این مراسم که با حضور سردار علی اکبر داودآبادی از سپاه قدس، اعضای هیات مدیره و هیات عامل، مدیران و کارکنان بانک ملی [1] برگزار شد، گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی نماد کارآمد مدیریت انقلابی و جهادی است که توانست با تلاش بی وقفه، رضایت آحاد مردم را به دست آورد.

وی با بر شمردن ویژگی های شهید سلیمانی تاکید کرد: خصیصه عشق عمیق به مردم در این شهید بزرگوار، او را متفاوت و شاخص کرده و در دل همه قشرهای مردم جا داده است.

فرزین ادامه داد: سردار شهید قاسم سلیمانی سبک کارآمدی از مدیریت را به کشور معرفی کرد و با استفاده از همه ظرفیت ها و کار جهادی، نتایج پرباری را برای کشور به ارمغان آورد. بنابراین ما باید سبک مدیریت مردمی او را در بانک ملی ایران و در همه شئون کار و خدمت خود،الگو قرار دهیم.

علیرضا نظری نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بیان کرد: در همه ادوار انقلاب،قهرمانانی درخشیده اند و با ایثار و فداکاری انقلاب را از گردنه های سخت عبور داده اند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس زمینه ساز عزم کشورهای منطقه برای اخراج آمریکا شد و این دستاورد خون مقدس این بزرگواران است.

نظری ضمن گرامیداشت دهه بصیرت افزود: یکی از ویژگی های مهم حاج قاسم، بصیرت عمیق او نسبت به تحولات داخل کشور، منطقه و جهان بود.از این رو توانست به درستی جبهه مقاومت را در مسیر عزت و اقتدار استحکام بخشد.

سمیه گنجی مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این مراسم ضمن ابلاغ پیام رئیس بنیاد شهید به ایثارگران و خانواده‌های شهید بانک ملی [2] ایران گفت: بنیاد شهید با تاسی به فرهنگ مردمداری شهید سردار سلیمانی، همواره در راستای تکریم خانواده‌های معزز شهید و ایثارگران سربلند کشور تلاش خواهد کرد.

شایان ذکر است، در این مراسم از سلمان سعیدی جانباز مدافع حرم شاغل در اداره امور شعب استان همدان و همسر شهید محمد اکرم ابراهیمی معروف به رئوف جانشین تیپ فاطمیون سپاه قدس قدردانی شد.