به گزارش اخبارپول، جلسه آموزشی استفاده از سامانه سیناد با حضور اکبر رواقی- سرپرست مدیریت بیمههای اشخاص و محمد سجاد دینی- رئیس اداره مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی [1] به صورت برخط برگزار شد.
در این جلسه آموزشی، سامانه سیناد برای کارشناسان مرکز ارتباط بیمه رازی تشریح شد تا خدمات، امکانات و چگونگی بارگذاری اطلاعات بیمههای درمان بیمه گزاران از سوی مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی در اختیار عموم قرار گیرد.
براساس این گزارش، مرکز ارتباط بیمه رازی [2] به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مخاطبان و همراهان بیمه رازی خواهد بود و به صورت روزانه بیش از ۵۰۰ تماس از سوی بیمه گزاران و شبکه فروش با این مرکز ارتباط برقرار میشود.