آزمون استخدام بانک سینا با بیش از ۵هزار شرکت کننده و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی روز جمعه ۱۲ آذر ماه همزمان در تهران و شهرستان های منتخب برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، پنج هزار داوطلب و متقاضی استخدام بانک سینا صبح روز جمعه ۱۲ آذرماه درچندین حوزه آزمونی در تهران و شهرستان های کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این آزمون به منظور تکمیل کادر پرسنلی شعب و ادارات بانک سینا در سمت‌های مختلف بر اساس ضوابط، و آیین‌نامه استخدامی بانک از بین متقاضیان زن و مرد واجد شرایط برگزار شد.

صفایی مزید رییس هیئت مدیره بانک سینا با حضور در دانشگاه امیرکبیر که محل آزمون داوطلبان تهران و البرز بود، اعلام کرد: بانک سینا با توجه به نیاز کادر پرسنلی خود در بخش‌های صف و ستاد اقدام به جذب نیرو کرده است و بخشی از این پذیرفته شدگان در آزمون به سبب ایجاد ظرفیت های جدید بانک در بخش های مختلف به کار گمارده می شوند.

وی اظهار کرد: استخدام و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد به منظور تدوین و اجرای برنامه‌های توسعه ای، از جمله برنامه های بانک سینا است که این آزمون نیز در همین راستا برگزار شده است.

گفتنی است، این آزمون شامل ۱۰۰سوال عمومی و تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و بانکدار بود که داوطلبان به مدت ۱۳۰ دقیقه به آن پاسخ دادند.

متقاضیان پس از قبولی در آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش با انعقاد قرارداد به استخدام بانک سینا در می آیند.

گفتنی است، راستگو مدیر سرمایه های انسانی، ابراهیمی مدیر حراست و حاجی علی مدیر منطقه البرز، قزوین و زنجان نیز همراه صفایی مزید رییس هیئت مدیره بودند و از تمام بخش های محل آزمون دانشگاه امیرکبیر بازدید کردند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=190140
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آزمون استخدام بانک سینا برگزارشد
آزمون استخدام بانک سینا برگزارشد
آزمون استخدام بانک سینا برگزارشد
آزمون استخدام بانک سینا برگزارشد
آزمون استخدام بانک سینا برگزارشد