- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

حضور فعال بانک کارآفرین در هشتمین نمایشگاه کیش اینوکس ​

به گزارش اخبارپول، این نمایشگاه که پس از وقفه دو ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، هشتم تا یازدهم آذرماه ۱۴۰۰ با مشارکت بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی به مدت چهار روز در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد، محفل مناسبی برای برگزاری جلسات متعدد بین سرمایه گذاران، تولیدکنندگان، فعالان بازار سرمایه بود .

در این نمایشگاه جلسات متعددی با حضور فعالان بازار سرمایه، مشتریان، تولید کنندگان در غرفه بانک کارآفرین [1] به میزبانی احمد بهاروندی مدیرعامل، محمدرضا خورسندی رییس هیات مدیره و مهدی سیف علی شاهی عضو هیات مدیره برگزار و دست آوردهای خوبی به همراه داشت.

بانک کارآفرین [2] در نمایشگاه اینوکس کیش به همراه زیر مجموعه های خود از جمله بیمه کارآفرین، کارگزاری کارآفرین، صرافی کارآفرین، نمایندگان شرکتهای بانکداری تجاری، شرکتی و سرمایه گذاری در این نمایشگاه حضور یافت تا به‌طور همه جانبه پاسخ گوی مدعوین باشد.

کیش اینوکس ۲۰۲۱ فرصت تازه‌ای برای بازنگری اقدامات انجام شده و ترسیم چشم‌اندازهای نو در حوزه اقتصاد است که انتظار می‌رود به گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی میان اضلاع اقتصاد کشور اعم از ارکان بازار سرمایه، بانک‌ها، بیمه‌ها‌ و دیگر مشارکت‌کنندگان منجر شود.

بخش نمایشگاهی رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۱ (نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی) عصر دوشنبه با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری گشایش یافت.

سردار محمد در بازدید از غرفه بانک کارآفرین از فعالیت‌های بانک کارآفرین و گروه مالی آن مطلع شد.

نمایشگاه اینوکس متشکل از ۸۰ غرفه و در بخش‌های مختلف است که ۲۰۰ سازمان دولتی و شرکت سرمایه گذاری از هشتم تا ۱۱ آذر در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره برگزار شد.

رویکردها و محورهای این رویداد برگرفته از مسائل روز اقتصادی کشور شامل الگوهای نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانک‌داری بین المللی، دیپلماسی اقتصادی توسعه تجارت با کشورهای منطقه، اقتصاد الکترونیک و تاسیس بورس بین الملل، اقتصاد مسکن، آینده پژوهی و چند محور دیگر است.