- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بازگشت رونق به تولید در چینی مقصود با حمایت‌های بانک ملی

به گزارش اخبارپول، مجتمع تولیدی چینی مقصود با مشارکت و سرمایه گذاری بانک ملی [1] ایران با ظرفیت اسمی سالیانه ۳۰۰۰ تن در اسفندماه ۱۳۷۳ افتتاح شد و در حال حاضر معتبرترین برند تولید چینی در کشور است که محصولات متنوع خود را با کیفیت و منطبق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند.

این مجتمع تولیدی در کنار مشکلات فراوان طی سال‌های اخیر با حمایت های بعمل آمده و با استفاده از ظرفیت های موجود و همچنین تمرکز بر تولید با کیفیت و متنوع کالا توانست در طی یک دوره ۱۷ ماهه بر مدار رونق تولید برگردد.

مهدی ایمانی، مدیرعامل مجتمع تولیدی چینی مقصود با بیان این که کمک‌های همه جانبه بانک ملی [2] ایران به این مجتمع زمینه توسعه و رونق تولید را مجدد فراهم کرده است، افزود: همزمان با جذب نیروهای متعهد و باتجربه و اجرای مدیریت هزینه ها، اصلاح تجهیزات تولیدی، تغییرات در ساختار بازرگانی و تغییر در نحوه برخورد با مشتری و کیفیت محصولات و بسته بندی و از همه مهمتر حمایت های بی دریغ و همه جانبه بانک ملی ایران موجب شد امروز محصولات تولیدی این مجتمع با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی صادر شود.

وی با تمرکز بیشتر بر صادارت خاطرنشان کرد: با توجه به اصلاح ساختار قیمت تمام شده و کنترل هزینه ها بیشترین صادرات به کشورهای اوراسیا و بخشی از اروپا صورت می گیرد.