به گزارش اخبارپول، سید محمد کریمی با بیان اینکه در دنیای پر رقابت امروز باید شرکتهای بیمهگر بتوانند با ایده و نوآوری خود برای تحقق اهداف صنعت بیمه تلاش کنند، تصریح کرد: بیمه مرکزی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه به ۷ درصد در تلاش است و تمام اهداف خود را در این زمینه پیش میبرد که شرکتهای بیمهگر برای تحقق این امر نیازمند نوآوری هستند.
دبیر کل سندیکای بیمه گران با بیان اینکه شرکت بیمه تجارتنو [1] خدمات قابل توجهی به مشتریان ارائه میدهد، افزود: در صورتی که رضایت مشتریان از شرکت بیمه تجارتنو همچنان ادامه داشته باشد، پیشبینی میشود این شرکت از ضریب نفوذ ۷ درصدی نیز عبور کند.
کریمی استفاده از نیروی جوان، چابک، متخصص و خلاق را از دیگر توانمندیهای شرکت بیمه تجارتنو عنوان و خاطرنشان کرد: طراحی و بهرهبرداری از اپلیکیشن بنو توسط نیروهای جوان این شرکت نشان دهنده انگیزه کارکنان تجارتنو در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است و با توجه به شناخت این شرکت بیمهای، با اپلیکیشن بنو میتواند در تحول دیجیتالی حرکتی نو در صنعت بیمه ایجاد کند.
وی، با بیان اینکه بیمه تجارتنو توانسته نیروهای جوان و با انگیزه را ساماندهی کند، اظهار کرد: اگر این شرکت بتواند در بحث نظارتی نیز به خوبی عمل کند، مورد تشویق رئیس بیمه مرکزی قرار خواهد گرفت.
دبیر کل سندیکای بیمهگران ادامه داد: کارکنان جوان این شرکت آماده خدمت قابل قبول در دنیای دیجیتال هستند و این نیروهای جوان توانستهاند با هدایت مدیرعامل جوان، فهمیده و موفق، به توفیق خوبی در تحول دیجیتال دست پیدا کنند.
کریمی ضمن قدردانی از تلاشهای نوراللهی، اعلام کرد: ایشان از مدیران موفق بوده و بیمه تجارتنو [2] شرکت پیشرو در بین سایر شرکتهای بیمهای کشور است.