- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

افزایش تعامل بیمه رازی و پلیس در گسترش فرهنگ بیمه

به گزارش اخبارپول، جلسه برنامه تلویزیونی و رادیویی با محوریت فرهنگ بیمه در کشور با مشارکت پلیس راهور تهران بزرگ و شرکت بیمه رازی [1] برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سرهنگ علی همه‌خانی- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیرروابط عمومی شرکت بیمه رازی برگزار شد، اولین برنامه تلویزیونی و رادیویی فرهنگ بیمه با مشارکت پلیس راهور تهران بزرگ و اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه اجرایی شد.

همه‌خانی در این جلسه با تاکید بر افزایش آگاهی مردم جامعه نسبت به رانندگی و قوانین مرتبط با آن اظهار کرد: صنعت بیمه باید در کنار پلیس راهور قرار بگیرد تا حجم آگاهی جامعه نسبت به قوانین رانندگی افزایش یابد، زیرا با افزایش اگاهی جامعه حجم تخلفات و به طبع آن حجم خسارات وارده کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالیم که شرکت بیمه رازی در این زمینه پیش قدم شده و در کنار پلیس راهور برنامه بسیار مناسبی را اجرایی کرده است.

همچنین اسلامی‌فرد، گفت: شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه با توجه به مسئولیت اجتماعی خود همواره در کنار نیروی انتظامی به ویژه پلیس راهور خواهد بود و در گذشته نیز این موضوع بارها عملی شده است.

وی ادامه داد: از همکاری بیمه رازی با پلیس راهور می‌توان به طرح فرهنگ‌سازی در زمینه رانندگی با موتورسیکلت در ابتدای سال جاری اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی بیمه رازی خاطرنشان کرد: برنامه تلویزیونی و رادیویی که بیمه رازی [2] با مشارکت پلیس راهور تولید می‌کند، آثار بسیار مثبتی در فرهنگ رانندگی افراد جامعه خواهد داشت که در نهایت میزان خسارت وارده به افراد را به شدت کاهش می‌دهد.