مدیرعامل شرکت بیمه رازی با تاکید بر پنج چرخش استراتژیک این شرکت در سال جاری گفت: شرکت بیمه رازی در مسیر مناسبی قرار گرفته و باید تمام همکاران در ستاد و صف شرکت بیمه رازی اهتمام بیشتری به تحولات شرکت داشته باشند.

چرخش استراتژیک

به گزارش اخبارپول، علی جباری در دومین همایش سراسری مدیران بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ که به صورت حضوری و برخط برگزار شد، با تاکید بر اجرای پنج چرخش استراتژیک اظهار کرد: فعالیت شرکت‌های بیمه برپایه کار تیمی است، از این رو تمام همکاران باید در راستای اجرای پنج چرخش استراتژیک ، ۱۵ هدف و ۲۰ راهبرد ابلاغ شده سالجاری و تحقق شعار سال مبنی بر «بیمه رازی در اوج» همکاری و همراهی بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی ادامه داد: در مسیر دستیابی به (رازی در اوج) یکی از استراتژی‌ها، چرخش استراتژیک بازاریابی مبنی بر تغییر رویکرد از بازاریابی محافظه‌کارانه به بازاریابی تهاجمی بوده است که در کنار آن تبدیل مشتریان راضی به مشتریان وفادار رازی ، جزء اولویت‌های اصلی است.

وی با بیان اینکه اعتقاد و باور به چرخش‌های استراتژیک شرکت باید در تمام سطوح وجود داشته باشد گفت: اصول اساسی تحول بیمه رازی بر پایه تمرکز، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت، کنترل و هدایتگری ستاد و واگذاری تصمیمات اجرایی به شعب و نمایندگان طراحی و برنامه‌ریزی شده است که دستیابی به این مهم نیاز به باور مدیران استانی دارد.

جباری خاطرنشان کرد: تفویض اختیارات در مرحله صدور و پرداخت رفته رفته به شعب و نمایندگان انجام خواهد شد که در حال حاضر در این فرآیند اتفاقات قابل توجهی رخ داده است.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی با اشاره به اینکه شعب باید پاسخگویی بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند، افزود: با توجه با اصلاح شرکت، لایه‌های سازمانی کاهش یافته و باید تلاش بر آن باشد تا پشتیبانی ستاد از شعب و نمایندگان بیشتر شود و تعامل بیش از گذشته شود.

وی در رابطه با عملکرد شش ماهه نخست سالجاری شرکت بیمه رازی گفت: حق بیمه تولیدی شرکت در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه رشد ۸۰ درصدی را به ثبت رسانده و این در حالیست که ۹۰ درصد بودجه ابلاغی شرکت محقق شده است.

جباری ادامه داد: نرخ حق بیمه تولیدی بر پایه تعداد بیمه نامه در مدت مدنظر رشد ۱۵ درصدی را به ثبت رسانده که امید است در شش ماهه دوم سال، این میزان بیش از گذشته رشد کند.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی بیان کرد: میزان خسارت پرداختی شرکت بیمه رازی به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان رشد ۴۰ درصدی را شاهد بوده که حجم قابل توجهی از این میزان رشد به دلیل پرداخت خسارات سنوات گذشته بوده است.

جباری افزود: سرعت پرداخت خسارت در شرکت بیمه رازی بیش از گذشته است و این در حالی است که یکی از مهمترین مولفه خودنمایی یک شرکت در صنعت بیمه، مربوط به فرآیند پرداخت خسارت است.

وی یادآور شد: معدل نسبت خسارت در شش ماهه اول سال شرکت بیمه رازی از معدل صنعت کمتر بوده است و این در حالی است که شرکت به دنبال آن است تا در پایان سال نرخ نسبت خسارت کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی تاکید کرد: در برنامه‌های پیش‌رو شرکت، انتخاب ریسک و پرداخت خسارت برپایه روش‌های جدید و نوین را در دستور کار خود قرار داده که اجرایی شدن، این مهم تاثیر بسزایی بر عملکرد شرکت خواهد داشت.

جباری با اشاره به اینکه رقابت در بازار بیمه صرفا در گرو نرخ و شرایط نیست، گفت: با ارائه خدمات بیمه‌ای خوب می‌توان شرایط بهتری را در صنعت از آن خود کرد که در این زمینه ستاد باید محصولات جدید را طراحی و بهبود فرآیند خدمات را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: شرکت بیمه رازی در برخی از رشته‌های بیمه‌ای همچون کشتی، باربری، حوادث، هواپیما، ثالث، پول و درمان بیش از ۱۰۰ درصد بودجه را محقق کرده و با بیش از هزار و ۸۰ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی نسبت به مدت مشابه رشد ۸۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی به اهمیت ترکیب پرتفو برای سال جاری و غافل نشدن از موضوع سودآوری در پرتفو و ترکیب آن تاکید کرد.

جباری افزود: شعب و نمایندگان باید به رشد و ارتقا فرآیند مشاوره، صدور و پرداخت خسارت توجه ویژه‌ای داشته باشند، تا شرکت بیمه رازی به عنوان مشاور بیمه گذاران در صنعت بیمه شناخته شود، زیرا این شرکت نیروهای آموزش دیده و مسلط بر بازار بیمه را در اختیار دارد.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط هر استان باید بسته‌های بیمه‌ای مناسب طراحی و به بازار معرفی شود که توجه به مولفه‌های اقتصادی و فرهنگی هر استان در این زمینه بسیار مهم است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=187261
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

چرخش استراتژیک و پرداخت به موقع خسارت از اولویت‌های اصلی بیمه رازی
چرخش استراتژیک و پرداخت به موقع خسارت از اولویت‌های اصلی بیمه رازی
چرخش استراتژیک و پرداخت به موقع خسارت از اولویت‌های اصلی بیمه رازی
چرخش استراتژیک و پرداخت به موقع خسارت از اولویت‌های اصلی بیمه رازی
چرخش استراتژیک و پرداخت به موقع خسارت از اولویت‌های اصلی بیمه رازی