علی جباری مدیر عامل بیمه رازی در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش اخبارپول، در این پیام با اشاره به چتر امنیت جانبازان ‌و ایثارگران از ایثار آنان تمجید شده است.

متن پیام مدیرعامل بیمه رازی به شرح زیر است:

فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یادآور روزهای بسیار تلخ آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق با پشتوانه امپریالیسم جهانی به سرزمین مقدس ماست.
روزهایی که ایران اسلامی، سرخوش از غرور پیروزی بر طاغوت،‌ می توانست اهداف بلند خود را به سرعت محقق کند، اما درگیر دفاعی طولانی مدت از خاک خود شد و بسیاری از زیرساخت ها، آبادانی ها و منابع خود را زیر بمباران ها از دست داد.
البته که دلیرمردان و شیرزنان این مرز و بوم، دشمن را با خفت و خواری از کشور بیرون کردند، ایران را دوباره ساختند و آن را به نقطه اوج کنونی رسانده اند، اما هیچ کس نمی تواند رشادت ها،‌ جانفشانی ها و مجاهدت های شهدا، جانبازان و ایثارگران را در آن روزهای خون و قیام فراموش کند.
عمل کسانی که جان خود را کف دست گذاشته و برای دفاع از کشور از همه داشته های خود گذشتند، حقیقتا قابل ارزش گذاری نیست و نمی توان با هیچ بیانی از آن ها قدردانی کرد.
آنها با کار خود، کشور را برای همیشه علیه همه تجاوزات، بیمه کردند. اگر امروز ما در محیطی امن به فعالیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی خود مشغولیم،‌ باید به خوبی بدانیم که شهدا، جانبازان و ایثارگران آن دوران، چتر امنیت کنونی را بر سر ما گسترانده اند.
کشور امروز نیز به همان روحیه جهادی و شجاعت نیاز دارد تا بتواند در همه عرصه ها با قدرت رو به جلو حرکت کند. انشاءالله با توسل به روح مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس و بهره گیری از تجربیات آن دوران ارزشمند، ایران اسلامی قله های ظفر را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.
ما نیز ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای عزیز، به سهم خود قدردان ایثارگران و جانبازان هستیم و از هیچ خدمتی به آنها و خانواده های محترمشان فروگذار نخواهیم کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=185407
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پیام مدیر عامل بیمه رازی به مناسبت هفته دفاع مقدس
پیام مدیر عامل بیمه رازی به مناسبت هفته دفاع مقدس
پیام مدیر عامل بیمه رازی به مناسبت هفته دفاع مقدس
پیام مدیر عامل بیمه رازی به مناسبت هفته دفاع مقدس
پیام مدیر عامل بیمه رازی به مناسبت هفته دفاع مقدس