- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

خدمت‌رسانی شعب کشیک و ستاد بانک سینا در ایام تعطیل مردادماه

به گزارش اخبارپول، در راستای خدمت رسانی مطلوب به مشتریان و با توجه به دایر بودن واحدهای صف و ستاد بانک در سایر استانها، در کنار فعالیت شعب کشیک در تهران و البرز ، معاونت های مالی و سرمایه‌گذاری، شعب و مناطق و فناوری اطلاعات و مدیریت‌های امور بین الملل، بازرسی و حراست به صورت کشیک و با حداکثر یک سوم نیروی انسانی در محل کار حاضر خواهند بود.

بر این اساس ساعات حضور همکاران واحدهای بانک سینا [1] تا سوم مردادماه در استان‌های تهران و البرز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰و ساعت خدمت‌رسانی به هموطنان از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ خواهد بود. طبق این دستورالعمل از ۴ مردادماه، حضور کارکنان در شعب و ستاد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ارائه خدمات به مشتریان از ساعت ۷ تا ۱۳ خواهد بود.

در خصوص ساعات کاری استان‌ها با توجه به شدت و ضعف شیوع گسترش ویروس کرونا تصمیمات مربوطه توسط ستاد مبارزه با کرونا در هر استان اتخاذ و ابلاغیه آن از سوی استانداری یا کمیسیون هماهنگی بانک‌ها اعلام خواهد شد.

گفتنی است، در ایام تعطیل، خودپردازهای بانک سینا به صورت مرتب پول گذاری شده و در دسترس خواهند بود و مشتریان برای انجام امور بانکی خود می توانند از خدمات سامانه های غیرحضوری نظیر اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک به صورت ۲۴ ساعته استفاده کنند.

مرکز ارتباط ۲۴ ساعته مشتریان بانک سینا [2] به شماره ۰۲۱۴۱۷۳۱ نیز آماده پاسخگویی به مشتریان است.

جهت مشاهده فهرست شعب کشیک بانک سینا اینجا [3] را کلیک کنید.