مجمع عادی سالانه صاحبان سهام بانک کارآفرین در روز سه شنبه ۲۹ تیر ماه سال جاری به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

جلسه مجمع عمومی

به گزارش اخبارپول، بدینوسیله به استحضار تمام صاحبان سهام می رساند، جلسه مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک کارآفرین در ساعت ۱۰صبح روز سه شنبه مورخ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ در محل سالن اجتماعات ساختمان اداری شماره ۲ بانک کارآفرین واقع در خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، کوچه کاج آبادی، پلاک ۷۵ برگزار می گردد.

با توجه به ضرورت برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه در مهلت قانونی و باتوجه به ابلاغیه شماره۳۱/۱۰۴ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ابلاغیه شماره ۰۵۰/۴۴۰/ ب/۹۸ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶سازمان بورس اوراق بهادار، در راستای رعایت بهداشت و حفظ سلامتی سهامداران، تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکتها صرفاً با حضورحداکثر ۱۵ شخص حقیقی و حقوقی مقدور است که با توجه به محدودیت های عنوان شده برای برگزاری مجمع، امکان مشاهده آنلاین جلسه از طریق سایت بانک کارآفرین به نشانی www.karafarinbank.ir فراهم خواهد شد.

سهامداران و یا وکلای قانونی آنان جهت دریافت برگه ورود به جلسه می توانند درساعات اداری روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ به نشانی دفتر مرکزی بانک واقع در: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، ‌خیابان ناهید غربی، ‌پلاک ۹۷، اداره سهام مراجعه کنند.

ضروری است مستندات موید نمایندگی، وکالت، ولایت و یا قیمومت را حداقل سه روز قبل از تاریخ تشکیل جلسه مجمع عمومی به اداره سهام در قبال اخذ رسید تحویل شود.

با توجه به الزامات قانونی در خصوص ثبت صورت حاضرین در جلسه مجمع مذکور همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران، وکلا و نمایندگان آنان جهت حضور در مجمع الزامی بوده و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی می بایست اصل معرفی نامه با سربرگ شخصیت حقوقی که به امضای مجاز و ممهور به مهر شرکت را، جهت حضور ارائه کنند.

دستور جلسه:
– استماع گزارش هیات مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به۳۰ اسفند ۱۳۹۹.
– تصویب صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ و اتخاذ تصمیم نسبت به میزان سود تقسیمی.
– تعیین پاداش اعضاء هیات مدیره برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۹.
– تعیین حق حضور اعضاء غیر موظف هیات مدیره و کمیته ها برای سال مالی ۱۴۰۰ .
– انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های شرکت.
– انتخاب بازرس قانونی و حسابرس مستقل اصلی و علی البدل برای سال مالی۱۴۰۰ و تصویب حق الزحمه حسابرس و بازرس برای سال مالی ۱۳۹۹.
– اتخاذ تصمیم درباره سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد.
نحوه برگزاری مجمع عمومی بانک کارآفرین (شرکت سهامی عام)
از سهامدارانی که به صورت حضوری در مجامع شرکت خواهند کرد درخواست می شود اصــول بهداشتی لازم برای حفظ سلامتی خود و حاضرین در مجمع را رعایت فرمایند و به نکات زیر توجه کنند:

۱- خودداری از دست دادن و روبوسی

۲- همراه داشتن خودکار و کاغذ یادداشت

۳-همراه داشتن ماسک و دستکش

۴- حفظ فاصله ایمنی از دیگر شرکت کنندگان

۵- خودداری از حضور در مجمع در صورت داشتن علائم سرماخوردگی و آنفولانزا

به منظورحفظ سلامتی سهامداران و رعایت اصول بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا از پذیرائی رایج در مجامع خودداری می شود و صورت های مالی، گزارش فعالیت هیات مدیره و گزارش توجیهی افزایش سرمایه به صورت فیزیکی توزیع نخواهد شد، لذا از سهامداران درخواست می شود که این اطلاعات را از سایت کدال دریافت کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=182295
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک کارآفرین
دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک کارآفرین
دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک کارآفرین
دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک کارآفرین
دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک کارآفرین