اول آبان ماه ،بورس کالای ایران شاهد عرضه ۱۰۰ کیلو گرم انواع شمش طلای معدن موته است .

در اولین روز آبان ماه، در این روز ۱۰۰ کیلو گرم انواع شمش طلای معدن موته عرضه را تجربه می کند. علاوه بر این، ۲۵۰۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹.۵ مجتمع آلومینیوم هرمزال به قیمت پایه ۵۸ هزار و ۷۰۱ ریال عرضه می شود.

شرکت ذوب آهن اصفهان در حالی با ۵۰ هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۵۰۰ ریال و به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی و معدنی حاضر می شود که در صورت تقاضا ۲۵۰ هزار تن دیگر به این حجم اضافه می کند. شایان ذکر است، در صورت تقاضا، ۳۰ هزار تن تختال C شرکت فولاد هرمزگان جنوب به قیمت پایه ۱۴ هزار و ۳۲۰ ریال روی تابلوی عرضه می رود. از دیگر عرضه کنندگان محصولات فولادی در این روز می توان به مجتمع فولاد آریا ذوب با ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۸-۲۲، شرکت نورد فولاد گیلان با ۳۴۵۰ تن میلگرد A۲-۱۸,۲۰ و شرکت فولاد آلیاژی ایران با یکهزار تن میلگرد A۳-۱۶-۲۰ اشاره کرد.

۵۰ هزار تن سنگ آهن در تالار صادراتی

این گزارش حاکی است، تالار صادراتی نیز شاهد عرضه ۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع معدنی جلال آباد به قیمت پایه ۷۸ دلار در هر تن است. همچنین، ۱۲۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت های ایزونام، بام گام عایق ارومیه و قیران پخش ستاره ایرانیان برای دادوستد راهی تالار معاملات می شوند.

جودامی آلمان در بورس کالا

شایان ذکر است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۵۰۰ تن جو دامی آلمان به قیمت پایه ۸۵۰۰ ریال در هر تن عرضه می شود. همچنین، ۱۰۰ تن نخود متوسط، ۱۰۰ تن عدس متوسط و ۱۰۰ تن عدس درشت کانادا روی تابلوی عرضه می رود. در گروه شکر نیز ۵۰۰ تن شکرسفید کرج و ۲۵۰ تن شکرسفید ورامین به قیمت پایه ۱۹ هزار و ۳۰۰ ریال برای هر دو محموله عرضه می شود. علاوه بر این، ۱۰۰ تن شکرسفید یاسوج و ۱۰۰ تن شکرسفید اقلید به قیمت پایه ۱۸ هزار و ۶۰۰ ریال برای هر دو محموله روی تابلوی عرضه می رود.

عرضه ۲۶ محصول شیمیایی ۱۶ تولیدکننده

براساس این گزارش، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی شاهد عرضه بیش از ۳۶ هزار تن انواع مواد شیمیایی مجتمع های پتروشیمی اروند، آبادان، برزویه، بندرامام، بوعلی سینا، بیستون، پارس، خراسان، رازی، شازند، شیراز، فن آوران، کارون، کرمانشاه، مارون و شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران است؛ از جمله این مواد شیمیایی می توان به ارتوزایلن، استایرن منومر، اسید استیک، اسید سولفوریک، اسید کلریدریک، اسید نیتریک، الکیل بنزن خطی، اوره صنعتی، ایزوبوتانول، آب ژاول، آروماتیک سنگین، بنزن، پارازایلین، تری اتانول آمین، جوش شیرین، دی اتیل هگزانول، دی اتیل گلایکول، سود کاستیک، کربنات سدیم، کریستال ملامین، MEG، منومر وینیل استات و نرمال بوتانول اشاره کرد.

علاوه براین، ۵ هزار تن وکیوم باتوم،۲ هزار تن لوب کات سبک، ۲ هزار تن قیر و ۲۳۰۰ تن انواع گاز عرضه می شود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=18228
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

عرضه ۱۰۰ کیلو شمش طلا
عرضه ۱۰۰ کیلو شمش طلا
عرضه ۱۰۰ کیلو شمش طلا
عرضه ۱۰۰ کیلو شمش طلا
عرضه ۱۰۰ کیلو شمش طلا